Problem med knitring i subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med knitring i subwoofer

Har 5.2 anlegg bestående av KEF2005 høytalere, en kef subwoofer og en CW subwoofer. Receiver jeg bruker er Onkyo 607.

Problemet jeg har er med CW subben. Det knitrer fælt i den når den ikke er sikker på om den skal være på eller ikke. Altså, når lyden står på 15 på Onkyoen er subben av, når den står på rundt 30 er den på. Men når lyden er på rundt 25 (som er normalt lyttevolum som brukes oftest) så virker det som om subben ikke vet om den skal være av eller på, lyset bakpå lyser grønt og rødt om en annen, og subben knitrer voldsomt.

Skikkelig keitete forklart, men er det noen som vet hva jeg kan gjøre slik at subben enten er på eller av, og ingen "mellomting".
    Har forøvrig ikke samme problem med KEF subben

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sveggi
    Har 5.2 anlegg bestående av KEF2005 høytalere, en kef subwoofer og en CW subwoofer. Receiver jeg bruker er Onkyo 607.

Problemet jeg har er med CW subben. Det knitrer fælt i den når den ikke er sikker på om den skal være på eller ikke. Altså, når lyden står på 15 på Onkyoen er subben av, når den står på rundt 30 er den på. Men når lyden er på rundt 25 (som er normalt lyttevolum som brukes oftest) så virker det som om subben ikke vet om den skal være av eller på, lyset bakpå lyser grønt og rødt om en annen, og subben knitrer voldsomt.

Skikkelig keitete forklart, men er det noen som vet hva jeg kan gjøre slik at subben enten er på eller av, og ingen "mellomting".
    Har forøvrig ikke samme problem med KEF subben
    prøv å bytt om på sub-utgangene å se om det kommer av utgangen/kabelen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •