Ingen lyd i sub....igjen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen lyd i sub....igjen

Hei
    Har kjøpt en sub demo brukt i butikk feb. 2012 men fikk først receiver i hus sommeren 2012 så den har vært brukt av meg et års tid. Etter noen mdr. var det ingen lyd i subben men bare svakt lys i displayet og den ble da rep. av Dali i dk. Opplever samme problem idag så mitt spørsmål er hvor mange gange den skal gå i stykker før jeg kan be om kompensasjon og kjøpe ny og andet merke.
    Skulle ha demo av nye høyttalere denne uken men det blir satt på vent og må evt. bruke noe av budsjettet på ny sub istedet:cry:

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimbeam
    Hei
    Har kjøpt en sub demo brukt i butikk feb. 2012 men fikk først receiver i hus sommeren 2012 så den har vært brukt av meg et års tid. Etter noen mdr. var det ingen lyd i subben men bare svakt lys i displayet og den ble da rep. av Dali i dk. Opplever samme problem idag så mitt spørsmål er hvor mange gange den skal gå i stykker før jeg kan be om kompensasjon og kjøpe ny og andet merke.
    Skulle ha demo av nye høyttalere denne uken men det blir satt på vent og må evt. bruke noe av budsjettet på ny sub istedet:cry:

Tror klubben er ganske rause med å kompensere deg og gi deg muligheten tilå kjøpe noe annet. Uansett så har du garanti på noe som ble kjøpt for bare halvannet år siden og skal følgelig ikke betale noe.

Newcomer Kitsune sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg ikke husker helt feil så kan man vel be om pengene tilbake om en ting går i stykker 3 ganger. Hvis etter 3 ganger og feilen fortsatt er der så kan man forlange en tilsvarende ting eller oppheve kjøpet og få pengen tilbake.

Skal jo sies at det er innenfor ett visst antall år dette da må skje.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •