Stativ/bokhylle høytalere med trøkk - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til nærfeltslytting i små rom med riktig akustikk, er det nok "trøkk" i stativhøyttalere ala Tannoy Mercury V1, Axiom M2 V3 (kr 2352,-) og Klipsch - forutsatt et forsterkeri som er tilpasset, f.eks Trends t-amp på hele 2x15w

En subwoofer ved siden av vil selvfølgelig gi mere trøkk i bunnen.......

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha stativhøgtalarar med trøkk litt lenger ned i bassen, så kan eg anbefala Definitive Technology SM65. Desse er store til å vera stativhøgtalarar. Dei har 2x5 1/4" og eit passivt rektangulært element på toppen. Dette gjer at dei går veldig djupt med fyldig bass (til å passa på eit stativ). Dei spelar nok ikkje like høgt som RB-81, men langt fyldigare bass. Til generell musikklytting, likte eg desse betre enn RB-81II. Quisten har og erfaring med begge desse høgtalarane, og eg har hans "gamle" SM65.

RB-81 har følsomhet på 97db, som gjer at dei spelar 97db 1m meter i frå med kun 1 watt. Så desse kan absolutt spela høgt med liten forsterkar. SM65 er og relativt lettdrevne. Sjølv ville eg heller prøvd å finna ein kraftigare receiver på brukten. For eksempel Onkyo TX-SR875 o.l. finn du til nokre tusenlappar på brukten. Ellers går det an å få integrerte stereoforsterkarar med digitale inngangar, så dei lett kan brukast saman med TV, PS3 osv...

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch RB-81 har en følsomhet på 91 dB fra 500 Hz til 2 kHz Komlo.
    Klipsch oppgir som tidligere nevnt ikke korrekt følsomhet. Du må langt opp i frekvens før følsomheten er på 97 dB.
    Men 91 dB er alikevel ikke så verst for en stativhøyttaler.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Skal du ha stativhøgtalarar med trøkk litt lenger ned i bassen, så kan eg anbefala Definitive Technology SM65. Desse er store til å vera stativhøgtalarar. Dei har 2x5 1/4" og eit passivt rektangulært element på toppen. Dette gjer at dei går veldig djupt med fyldig bass (til å passa på eit stativ). Dei spelar nok ikkje like høgt som RB-81, men langt fyldigare bass. Til generell musikklytting, likte eg desse betre enn RB-81II. Quisten har og erfaring med begge desse høgtalarane, og eg har hans "gamle" SM65.

RB-81 har følsomhet på 97db, som gjer at dei spelar 97db 1m meter i frå med kun 1 watt. Så desse kan absolutt spela høgt med liten forsterkar. SM65 er og relativt lettdrevne. Sjølv ville eg heller prøvd å finna ein kraftigare receiver på brukten. For eksempel Onkyo TX-SR875 o.l. finn du til nokre tusenlappar på brukten. Ellers går det an å få integrerte stereoforsterkarar med digitale inngangar, så dei lett kan brukast saman med TV, PS3 osv...
    Ah, glemte jo såklart Def Tech. For å få ting enda litt billigere er lillebroren SM55 faktisk ganske så lik storebror SM65. Helt super høyttaler til god allroundbruk, og til film får du ikke en stativhøyttaler som går dypere (32Hz) til prisen. Litt rundere i lyden enn Klipsch.
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •