Audiovector C-Sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector C-Sub

Er det noen som har testet/har erfaring med Audiovector C-Sub i et hjemmekino oppsett :?:
    Jeg lurer på å kjøpe meg en slik, men det hadde vært greit med noen erfaringer angående denne subben..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke kjøp den. Jeg har hørt storebroen, og den duger rett og slett ikke. Broren min hadde signatur subben deres. Han hadde den i 4 uker før han byttet den ut.

Se heller på SVS som har billige subber, eller JMLab sine. Du kan lese mye om SVS på hifisentralen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, da får jeg vel se etter noe annet.
    Jeg ser det er en yamaha yst1500 tilsalgs på avtorget, men den blir vel litt overkill i mitt rom, da det bare er på ca 14 kvm..

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt C-sub i snart to år nå, og den er riktig så fin den! Til utelukkende hardcore hjemmekino blir den nok litt snill, men til alt annet er den en riktig fin liten subwoofer, som nå har gått ut av produksjon. Audiovector bytter ut dagens C-serie med K-serie som visstnok skal bli noe System Audio-lignende opplegg.

Men tilbake til C-sub. Den fungerer supert i en liten hjemmekino, og på 14kvm holder den i massevis. Med mindre du har ekstreme bassbehov da. Og til musikk ker den noe av det strammeste og velllydende som finnes til prisen. Jeg vurderte også Audio Pro, men det låt jo ikke akkurat spennende og B&W var for slapt og tregt.
    Det geniale med C-sub er alle innstillingsmulighetene som gjør at du kan sette subwooferen bortimot hvor som helst, og stille den inn etter hvor den står i rommet! Men som sagt blir den litt liten om anlegget vokser ut av "normal" størrelse, så det siste året har jeg hatt den tilkoblet senterkanalen hvor den gjør en superb jobb.
    Yamaha har jeg også testet og det vil jeg ihvertfall ikke anbefale. Det dundret og braket noe vederstyggelig, for all del, men med så mye blåselyder ble musikk en ganske uengasjernde opplevelse! Kjøp i så fall heller Velodyne CHT 15! Den er merkelig nok fri for blåselyder, smeller til noe som bare fy når filmen krever det og er samtidig særdeles stramt og fint til musikk!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags høyttalere har du ellers i systemet, freddyper?

System Audio SubElectro 200 er en liten subwoofer som koster litt mer enn Audiovector-subben, men som har fått kjempefine kritikker som en allround-sub for både filmlyd og musikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, takker for svar, jeg har mirage 595is og mirage mc2 i front, men vurdere å bytte disse ut.
    Var forresten på hifi klubben i dag og hørte på Dali concept 6 og Dali suite 1,7. Vurderer å kjøpe Dali suite 2.8, men disse hadde de selfølgelig ikke inne i dag, så jeg fikk ikke testet disse...
    Har forresten vært og hørt på System Audio SubElectro 200 hos hifi senterkjeden tidligere, den er meget bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

System Audio SubElectro 200

Har nå kjøpt meg System Audio SubElectro 200 og holder nå på å spille den inn. Jeg er forresten utrolig godt fornøyd så langt, enda jeg har bare hatt den på i ca 4 timer, bassen er skikkelig tight og går bra dypt.
    Subben står på Nordost Pulsar points spiks, virker som om disse er meget bra.. :lol:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nå sub! Er alltid like moro når nytt stasj ankommer.

Subben står på Nordost Pulsar points spiks, virker som om disse er meget bra..
    De klarte å lure på deg noe mer når du først var der, ja 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker, er forresten strålende fornøyd så langt, subben imponere virkelig, spesielt på musikk.

De klarte å lure på deg noe mer når du først var der, ja
    Er ikke så vanskelig å overtale når det gjelder hifi... :wink:

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: System Audio SubElectro 200

Sitat Opprinnelig postet av freddyper
    Har nå kjøpt meg System Audio SubElectro 200 og holder nå på å spille den inn. Jeg er forresten utrolig godt fornøyd så langt, enda jeg har bare hatt den på i ca 4 timer, bassen er skikkelig tight og går bra dypt.
    Subben står på Nordost Pulsar points spiks, virker som om disse er meget bra.. :lol:
    Fremdeles fornøyd med suben?? Når det blir tid for bytte, står denne på lista mi for prøvelytting.....

Bruker du den til både musikk og film?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den subben er brillefin. Tror jeg skal ha en sånn når jeg får mer plass.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Den subben er brillefin. Tror jeg skal ha en sånn når jeg får mer plass.
    Oj... Har du ikke plass til en System Audio SubElectro, så har du ikke mye plass til overs, nei...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er mektig imponert over denne subben, spesielt i musikk..
    Tror jeg satt og hørte på musikk de to første dagen, og merket at subben ble bedre og bedre etter som den ble innspilt.
    Jeg har vært plaget med rumlete og lite definert bass med energy subben jeg har, nå opplever jeg enorm dybde og stram og definert bass.
    Subben spiller meget godt i sammen med miragene mine, det føles som om jeg har fått helt nye front høyttalere, og enda er den ikke er helt innspilt... :lol:
    Av en eller merkelig grunn merker jeg ikke bassen så mye i etasjen under som den gamle subben, enda bassen er mere fysisk en før :lol:
    Denne subben anbefales på det sterkeste........

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddyper
    Jeg er mektig imponert over denne subben, spesielt i musikk..
    Tror jeg satt og hørte på musikk de to første dagen, og merket at subben ble bedre og bedre etter som den ble innspilt.
    Jeg har vært plaget med rumlete og lite definert bass med energy subben jeg har, nå opplever jeg enorm dybde og stram og definert bass.
    Subben spiller meget godt i sammen med miragene mine, det føles som om jeg har fått helt nye front høyttalere, og enda er den ikke er helt innspilt... :lol:
    Av en eller merkelig grunn merker jeg ikke bassen så mye i etasjen under som den gamle subben, enda bassen er mere fysisk en før :lol:
    Denne subben anbefales på det sterkeste........
    Dumt spørsmål, men da regner jeg med at du sier SubElectroen?? (Tråden heter jo C-sub, så... :? )

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dumt spørsmål, men da regner jeg med at du sier SubElectroen?? (Tråden heter jo C-sub, så... )
    Ja, System Audio SubElectro 200 :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •