Hsu MBM-12, må importere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hsu MBM-12, må importere?

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få en hsu mid-bass modul hjem? er jeg nødt til å importere kansj? ser ikke ut som de sender noen andre plasser en amerika. å hvordan importerer jeg isåfall? har 0 peiling:roll:

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jetcarrier er et norsk firma som holder til i New Jersey. De er billige på frakt, og du får din egen amerikanske adresse hos de. Alt står forklart på siden deres.

JetCarrier, Air and Sea freight forwarding from USA to Norway, Sweden & Denmark. Est. year 2000, 90000 customers cant be wrong!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jeg kjøpte MBM-12 av HSU for et par år siden, og de sendte den til meg uten noe fuzz..

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av didar
    Noen som har peiling på hvordan jeg kan få en hsu mid-bass modul hjem? er jeg nødt til å importere kansj? ser ikke ut som de sender noen andre plasser en amerika. å hvordan importerer jeg isåfall? har 0 peiling:roll:

Som nevnt så kan du prøve jetcarier, men ville eventuelt prøvd og sende dem ei epost og høyre om dem kan sende utenlands.
    Er du heldig så gjør dem det nok "cash is king", og dem er nok inntressert i og selge mest mulig 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja, mye bra forslag her har blitt kontakta av en tysker/italiener/svenske som vil selge meg en sånnen nå. virker litt sketshy hele greia spør du meg.
    han ville ikke sende den i oppkrav, skulle ha betalt på forkant, for han brukte ikke postoppkrav vist nokk. ble venn med han på facebook, der hadde han 0 venner og ett bilde av segselv. bildene han sa han skulle ta av subben fant jeg igjenn på en side da jeg googlet litt, der de er tatt i en stue.
    facebook accounten hans og avforum accounten hans var også satt opp på samme dato.
    det merkeligste av alt var att han sitter her inne og trolle igjennom ting om han så vidt kan engelsk:P han skulle nå hvertfall se om han kunne sende den i oppkrav i dag.

har også sendt mail til levrandøren om de kan sende til norge, men har ikke fått noe svar det siste døgnet. har sikker bare tatt sommeferie og forlatt alt ansvar sånn som alle andre har en tendens til å jør:P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen andre av dere som har blitt kontaktet av noen ``sketchy`` folk når dere har ønsker kjøpt anonser?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt råd er å avslutte kontakten med denne personen. Tviler meget sterkt på at det er noe annet enn et svindelforsøk.

"Det siste døgnet" sier du. Det var søndag i går, og HSU ligger i California. Der er klokken nå 10.10. Om de kom på jobb kl. 8 så har de hatt 2 timer å svare på. Litt tålmodighet gjør seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åja! stemmer, i mitt hode gikk tida andre vegen:P da får jeg bare vente litt på svar er så veldig utolmodig når jeg første har bestemt meg for å kjøpe noe sånt. kunne greit betalt fullpris om noen bare hadde diska opp med en brukt fort nokk

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Fort gjort, og skjønner følelsen du sitter med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •