Trenger hjelp til innkjøp av 2.1 hjemmekino. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LANcorpse
    Beklager at jeg ikke har fulgt opp. Oppgitte vekter er for receiveren alene. Jeg skjønner det slik at begge leveres med 1 sub og 2 høyttalere, som visstnok skal "tegne opp" et omkransende lydbilde. Forskjellen i vekt og effektivitet kommer mest sannsynligvis av at 470 har en ordinær ringkjerne-trafo strømforsyning mens den dyrere 477 har en "digital" switched-mode strømforsyning som er vesentlig lettere og noe mer effektiv - samt er billigere å produsere, men siden effektivitet er "in" og nye modellnummer selger kan HK likevel ta høyere pris.

Jeg ville da foretrukket modellen som er identisk med den bla. L&B har testet, da ihvertfall jeg er skeptisk til at en lettere strømforsyning i denne prisklassen er noe særlig godt tegn jf. lydkvalitet.

EDIT: En korrigering, 470 og 477 tilsvarer 270 og 277 i manualene som da altså er 2.1 system mens 5.1 systemene 870 og 877 tydeligvis tilsvarer 570 og 577. Jeg kan forresten bekrefte at den nyere 477 i motsetning til 470 støtter airplay og BT slik at det må bli en subjektiv vurdering om denne funksjonaliteten er verd prisforskjellen.
    Ser noen over her sier annleggene er HELT like og at den vektoppgivningen bare er en trykkleif, hva tenker du om det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av snakzz
    Ser noen over her sier annleggene er HELT like og at den vektoppgivningen bare er en trykkleif, hva tenker du om det?
    Det er nok ikke tilfelle, da vekten er oppgitt likt i flere forskjellige manualer og specsheets.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •