Innspilling av høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innspilling av høyttalere

Har byttet høyttalere og ble umiddelbart imponert over lyden. Den spiller så lett og lyden virker så ufarget og den integrerer veldig bra i rommet mitt. Lyden er bra også ved lavt volum og det er bra bass.
    Men noe mangler. Jeg savner dybde og kanskje litt fylde. Lydbildet virker til tider litt flatt og tynt. Er dette noe som kommer seg med innspilling?
    Produsent oppgir 72 timer. Er det greit da å la anlegget stå på om dagene på lavt volum, eller bør man ha litt volum?

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av xnn3882
    Har byttet høyttalere og ble umiddelbart imponert over lyden. Den spiller så lett og lyden virker så ufarget og den integrerer veldig bra i rommet mitt. Lyden er bra også ved lavt volum og det er bra bass.
    Men noe mangler. Jeg savner dybde og kanskje litt fylde. Lydbildet virker til tider litt flatt og tynt. Er dette noe som kommer seg med innspilling?
    Produsent oppgir 72 timer. Er det greit da å la anlegget stå på om dagene på lavt volum, eller bør man ha litt volum?
    Jo høyere volum jo raskere går innspillingen. Så moderat høyt går fint selv i innspillingsperioden. Men ikke overdriv.

Geir Arne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •