2 x SVS PB12NSD eller 2 x SVS SB12NSD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2 x SVS PB12NSD eller 2 x SVS SB12NSD?

Trenger litt hjelp og gode råd til siste innkjøp til kinorom. Dedikert rom på ca18kvm, skal brukes primært til film. Sikkert en og annen live DVD, men primært film for liten og stor.
    Skal spille sammen med JBL LS80, LS center og 4 x Definitive Technology SR8080BP. Skjønner jo at disse to oppsettene vil gi forskjellig resultat, men tenker litt på hva som vil være behagelig og ønskelig i et såpass lite rom. Synes alltid det er moro med god punch når en er på demo og håper vel mest på det. Har for øvrig et SVS PC12 rør jeg også vurderer å sette inn, men dette er bare en utvei hvis alt i bunnen mangler.
    Estetikk har "desverre" også litt å si i sammenhengen. Alle de andre HT i oppsettet har piano finish og må si jeg at heller litt mot SB modellen av den grunnen også.
    Råd og innspill til en som er klar for å handle?
    PS. Har tenkt tanken om XTZ også, men kjenner jeg er litt usikker på kvalitet og lyd mot SVS....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ville nok valgt SVS PB12-NSD DSP ettersom den egner seg mer for film SB12 er skal vel være bedre på musikk da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •