Tips til hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til hjemmekino

Hei

Leter etter hjemmekino men usikker hva som egentlig er "bra". Har blitt litt utdatert. Men jeg kan si hva jeg er ute etter.
    Det jeg har nå er Bose v35. Men føler det ikke noe bra i det hele tatt. Dårlig bass, men funker helt greit til film . Men nok om det.
    Jeg har et budsjett på ca 10-13 k. Til nøds 15. Men jo billigere jo "bedre" sånn det kan gå i et nytt TV.
    Det som er viktig at bak høytalerene er trådløse. Høytalerene bør ikke være for store . Med for store mener jeg at det ikke skal være noen store dråg. Helst bass med skikkelig trøkk og god bass.Trenger ikke blu ray spiller. Helt mange connections med HMDI osv.
    Har sett litt på komplett osv på Samsung 7.1 hjemmekino 3D Blu-ray HT-F9750W. Har rett å slett ingen aning lenger på hva som er greit.

Takker for forslag!

mvh

Kenneth

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ryker på trådløse bakhøytalere.

Onkyo HT-R558 og Focal Sib & Cub3 | Lyd & Bilde

Lyd og bilde er fra seg av begreistring mtp prisen. Det bør være mulig å finne trådløse høytalere som puttes inn i systemet.

Evt om du henger de opp i taket kan ledninger muligens skjules bak taklister?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det det sånn:

Produkter fra hifiklubben, soundgarden, l-sound o.l. (B&W, klipsch, JBL, DALI, KEF, etc) er som regel et par-tre hakk over bose

mens produkter fra komplett/elkjøp/expert/lefdal (samsung, panasonic, philips, logitech, sony, creative) er et hakk eller to under Bose.

Er du misfornøyd med Bosen din vil samsungen neppe tilfridstille dine behov

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo HT-R558 og Klipsch pakke, sort RF-52 II / RC-42 II / RS-41 II - Mono AS

Hva med noe sånt?
    Her utgår trådløse bakhøyttalere, men pakken er testet av lydogbilde, og fikk fantastiske tilbakemeldinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil helst ha trådløst . Iogmed at det er ganske stress å kable bak til høytalerne. Og det vil ikke se bra ut. Får fortsette og kikke litt på de litt mer pro sidene, og styre unna komplett osv.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slendrian
    Onkyo HT-R558 og Klipsch pakke, sort RF-52 II / RC-42 II / RS-41 II - Mono AS

Hva med noe sånt?
    Her utgår trådløse bakhøyttalere, men pakken er testet av lydogbilde, og fikk fantastiske tilbakemeldinger.
    Veldig fin pakke det, men ville ikke kjøpt den forsterkeren der. Skal du vekke klipsch til live må de ha strømsterk forsterker. Hadde RF-52 mk1 i stua her lenge, matet de med 2x100w rotel og det ristet huset

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •