Merke anbefaling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Laugen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Merke anbefaling

Hei

Har nettopp kjøpt meg HW30 PJ, og lurte på om jeg skulle oppgradere fra Bose V35 til et med mer trykk for film/gaming. Men vet ikke hva jeg skal gå for, noen som kan peke meg i riktig retning?

Har sett på B&W DM683 eller CM8 tror at dette blir max prisen å gå etter. Hvis mulig hadde jeg gått for CM9, hvis ikke lommeboken stoppet meg. (for front)
    Har ikke sett så mye på bak, senter forsterker osv.. tenkte å kjøpe gradvis over litt tid, men vil ha et mål/sett å gå etter for best mulig lyd.

Men siden jeg ikke har så god peiling på høyttalere og merkene så lurer jeg på om jeg heller bør gå for noen andre høyttalere eller merker

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør på Lektor 8 og Ikon 6. Veldig gode kandidater.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker du åpen klang som er litt lysere og litt mer moro er f.eks Dali og Monitor Audio gode kandidater. Liker du en mørkere klang som oppleves litt kjedeligere og litt mindre moro er CM og Vienna Acoustics gode. Fryktelig vanskelig for oss/meg å velge det for deg.
    683 er svært tungdrevne og øker budsjettet ditt på forsterker.
    Dali og Monitor Audio er generelt billigere å drive forsterkermessig.

Personlig kunne jeg godt tenkt meg et lytterom til med CM8 eller CM9. Alt til sin tid og sin musikk.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Liker du åpen klang som er litt lysere og litt mer moro er f.eks Dali og Monitor Audio gode kandidater. Liker du en mørkere klang som oppleves litt kjedeligere og litt mindre moro er CM og Vienna Acoustics gode. Fryktelig vanskelig for oss/meg å velge det for deg.
    683 er svært tungdrevne og øker budsjettet ditt på forsterker.
    Dali og Monitor Audio er generelt billigere å drive forsterkermessig.

Personlig kunne jeg godt tenkt meg et lytterom til med CM8 eller CM9. Alt til sin tid og sin musikk.
    +1. Du bør nesten finne ut hva du selv ønsker. f.eks Lektor 8 og B&W 683 vil låte veldig forskjellig. Ikon 6 vil være forskjellig fra disse igjen. Alle disse ville jeg ha lyttet til på din HFK. Da kan du AB teste de. Lektor 8 er klart den mest morsomste høyttaleren.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer Laugen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg får ta meg ein tur i butikkane me ein cd å se om eg hørre någe særlig forskjell. Men siden min bruk går 90% te film, så vil eg ha go bass å klar diskant. men d hjelpe vell ikkje någe særligt :-P

B&W e d merke eg hørte om fyst, sikårt derfor eg har tenkt litt på d. men somsagt så har eg ikkje någe erfaring me å prøvetesta någen særligt.
    Litt derfor eg spør om litt hjelp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •