Fronter + 2 subber ?!? maks 45 000 !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Stage sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fronter + 2 subber ?!? maks 45 000 !

Hei ..

Har da solgt unna mine Mantra 60, samt 2 stk Epik Legends Dual ! Noe som egentlig var et kjempe oppsett, spilte klokkeklart og kjempe tight og fin bass !

Så nå må jeg ha tak i noe annet til stua, har en Primare I30 forsterker som jeg har tenkt og beholde. Blir brukt til mest musikk\fest, serier, og en og annen film..
    Hører egentlig på alt, hip-hop, dubstep, litt rock, pop, country, and so on.
    Er gla i og spille høyt, og at det trykker skikkelig.

Har sett på SVS Ultra Towers som fronter og 2 stk SB13 Ultra, ser dette har fått kjempe omtale rundt omkring.

Men, jeg "trenger" vel strengt talt ikke ultra towers med 2x8" i hver kasse når jeg skal ha SB13 ...så, noen som har noen forslag som kan gi meg en like " morro " lyd som dette oppsettet ? brukt er også aktuelt såklart !

Har forøvrig Klipsch RF63-RC64-RS62-SVS PB13-Ultra på kinorommet ..så blir ikke klipsch på stua

Stua er bare 18 kvd nå, men kjøper så jeg har til senere

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stage
    Hei ..

Har da solgt unna mine Mantra 60, samt 2 stk Epik Legends Dual ! Noe som egentlig var et kjempe oppsett, spilte klokkeklart og kjempe tight og fin bass !

Så nå må jeg ha tak i noe annet til stua, har en Primare I30 forsterker som jeg har tenkt og beholde. Blir brukt til mest musikk\fest, serier, og en og annen film..
    Hører egentlig på alt, hip-hop, dubstep, litt rock, pop, country, and so on.
    Er gla i og spille høyt, og at det trykker skikkelig.

Har sett på SVS Ultra Towers som fronter og 2 stk SB13 Ultra, ser dette har fått kjempe omtale rundt omkring.

Men, jeg "trenger" vel strengt talt ikke ultra towers med 2x8" i hver kasse når jeg skal ha SB13 ...så, noen som har noen forslag som kan gi meg en like " morro " lyd som dette oppsettet ? brukt er også aktuelt såklart !

Har forøvrig Klipsch RF63-RC64-RS62-SVS PB13-Ultra på kinorommet ..så blir ikke klipsch på stua

Stua er bare 18 kvd nå, men kjøper så jeg har til senere

Prøv å få tak på et par Monitor Audio GS20. de spiller knalltøft og spiller all musikk uten nevneverdige mangler. Bare bassen i disse høyttalerne er sjuk.
    De kostet rundt 23000 nye. burde være mulig å finne de på brukten til 8-10K.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andersj
    Prøv å få tak på et par Monitor Audio GS20. de spiller knalltøft og spiller all musikk uten nevneverdige mangler. Bare bassen i disse høyttalerne er sjuk.
    De kostet rundt 23000 nye. burde være mulig å finne de på brukten til 8-10K.

Takker for info, har mest meg godt opp ang GS20 nå, og de ser jo ut til og være et knall kjøpt for ca 10 000 da

Men, kom over den lyd og bilde testen der de også testet Yamaha Soavo 1 PN, som fikk litt bedre omtale, litt større lydbilde, mere detaljert, mere punch ...noen som har erfaringer med disse ?

Mvh

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JBL LS80

"Det LS80 derimot har, som andre høyttalere i prisklassen kan se langt etter, er en sjelden grad av dynamikk helt fra dypbassen og oppover i mellomtonen og diskanten, og de kan spille tordnende høyt uten tegn til forvrengning. De har også en evne til å få frem det beste fra de fleste musikkformer. Nesten all slags musikk presenteres med en voldsom glød og realisme, som det er umulig å ikke bli engasjert av"

JBL LS-serien | Lyd & Bilde

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite svar her men

regner med ingen har hørt både SVS Tower og Monitor Audio GS20 ?

spørs om de er værd de 7 tusen mere enn det man får et par GS20 til da ...

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •