Kobling av beolab3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kobling av beolab3

Heisann! (Denne posten blir kanskje litt teknisk for dere som ikke er vant med å bruke bang & olufsen)

Per dags dato har jeg beovision10 + beolab 8000 og beolab2.

Dette er koblet sammen i stua i et helt vanlig oppsett, med beovision 10 som sentral der jeg bruker en mac mini som "mediesenter".

Greia er at jeg skal kjøpe meg et par beolab3 som skal henges på veggen i spisestua som er i andre "enden" av rommet. Dette gjør at det blir bedre å høre på musikk ved spisestuen + at de da vil fronte direkte ut mot værandadøren slik at jeg slipper å dra på så mye med "stueanlegget" for å få lyd på værandaen om sommeren.

I denne anledning så lurer jeg på hvordan dette skal kobles til beovision10, slik at jeg for eksempel kan kjøre lyd på hele anlegget (bl 8000 + bl2 + bl3, sånn at det blir lyd i hele "huset") og kun beolab3 + beolab2 for lyd på spisestuen+værandaen. Beolab 2 står også såpass nærme spisestuen at den kan spille i begge oppsett. I dag er det slik at ved "Speaker 1" så spiller kun beovision10, "Speaker 2" = beolab 8000 + beolab 2, ikke TV, dvs. stereo, "Speaker 3" = TV som center + beolab 8000 og beolab 2. Jeg ser for meg f.eks. "Speaker 4" som kun beolab 3 og beolab 2 og "Speaker 5" som alle høytalere, uten TV. Er dette mulig? Hvordan skal beolab3 kobles til beovision 10?

Takker stort for innspill!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)