skoleprosjekt- hvilken sub å kasse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation skoleprosjekt- hvilken sub å kasse?

hallo som dere ser i tittelen så skaljeg lage en sub på skolen og da tenkte jeg Precision Devices PD.1550 + ett delefilter regner med at naden min ( c372 ) klarer og drive denne? men jeg vet ikke helt helt om jeg går for Precision Devices PD.1550 eller Kit GXS-15 MKII.. en kompis av meg har kjøpt seg ett billebro kappa 15" element og jeg har ikke bestilt enda! så jeg har jo xls215 og hadde vært greit med en sub som greier å spille høyt lenge og spille litt pen og hard bass jeg ser en på finn som selger ett Precision Devices PD.1550 til 1000kr billigere enn mgr.. så hva bør jeg velge? jeg har aldri laget en subb før og trenger da litt hjelp me kassen og gjerne lære meg dette me volum og kasse beregninger... jeg har sett litt i andre tråder men, tenkte jeg kan jo bare lage en ny :twisted:

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PD 1550 er noen divisjoner over på alt. Du får sammenlikne billebro med PD så skjønner du raskt hva jeg mener.

Se i byggeguiden som jeg har laget. Der har jeg brukt PD.1550 som element, og du får en grei innføring i hvordan du kan gå frem.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    PD 1550 er noen divisjoner over på alt. Du får sammenlikne billebro med PD så skjønner du raskt hva jeg mener.

Se i byggeguiden som jeg har laget. Der har jeg brukt PD.1550 som element, og du får en grei innføring i hvordan du kan gå frem.
    hallo nå har jeg sjekket de fleste av byggeprosjektene dine 8) og nå spør jeg bare av nysgjerrighet osn var pd 1550 me hfa 18 og 1 av dine 24" ? regner me at du har testet dette kan du spille høyt lenge me pd 1550 uten at den blir varm å sånn? henger den med 215? jeg tenkte vist jeg skal bygge kopierer jeg bare en av dine kasser som du lagde til 15" vil tro det blir bra da 1000kr er vel en bra pris for ett sånn element?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •