18" Bil sub i hjemmekinoen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

18" Bil sub i hjemmekinoen

Hei!

Har en Ground Zero GZPW 18 som jeg kunne tenke meg å bruke i et hjemmekino oppsett. (se link)

Ground Zero GZPW 18 SPL - PlanetHifi AS

Hvordan tror dere denne i en bra tunet kasse ville klart seg mot de beste SVS modellene?

Er det i det hele tatt mulig å koble den slik at den får ordentelig sub signal og ikke bare spiller med front høytalerene?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ¨satyrion
    Hei!

Har en Ground Zero GZPW 18 som jeg kunne tenke meg å bruke i et hjemmekino oppsett. (se link)

Ground Zero GZPW 18 SPL - PlanetHifi AS

Hvordan tror dere denne i en bra tunet kasse ville klart seg mot de beste SVS modellene?

Er det i det hele tatt mulig å koble den slik at den får ordentelig sub signal og ikke bare spiller med front høytalerene?

Hvordan i alle dager skal du klare å hente 10 000w rms? Om du skal bruke så mye penger på effekt, så kan du like greit bare kjøpe en JL Audio, eller importere noe gromt fra USA til under halve prisen.

Du får 18" som trenger mindre effekt, som er beregnet til musikk og film i hjemmet.

Ta en titt på Ellemental designs, disse skal du kunne bestille som byggesett med ellement og forsterker.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elementet er SVÆRT likt som Tc SOUNDS LMS Ultra 5400 bare at det er tunet mer mot SPL og bilbruk enn hifi sub. Så ja det har potensiale, men det er svært overpriset med tanke på at det omtrent identiske TC Sounds elementet fåes til halv pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elemental Designs var svindlere ser det ut som.

[Help Needed] What happened to Elemental Designs?

Looks like ED was falling hard and took the money and ran.
    Uansett, lurte bare på om det ville la seg gjøre å hvor mye penger jeg må bruker på dette prosjketet om jeg skulle ha gjort det. Har som sagt allerede element, trenger forsterkere, noen som eventuelt kan bygge kasse osv.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ¨satyrion
    Elemental Designs var svindlere ser det ut som.

[Help Needed] What happened to Elemental Designs?

Uansett, lurte bare på om det ville la seg gjøre å hvor mye penger jeg må bruker på dette prosjketet om jeg skulle ha gjort det. Har som sagt allerede element, trenger forsterkere, noen som eventuelt kan bygge kasse osv.

Wow.. det der har ikke jeg fått med meg før :O
    Synd...
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg vill sterkt anbefale deg å gå for lms 5400 ultra i stede det er element som perkerer det meste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •