Audio Pro A4-14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Winged sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Audio Pro A4-14

Hei,

Jeg har kjøpt ett par av disse høyttalerene, og jeg prøver å finne ut hvem i Norge som er best egnet til å spørre når det gjelder oppfriskning av de elektriske komponentene på forsterkermodulene. Også utskifting av membranene på sub-elementene.

Flotte høyttalere, med unik mellomtone. Jeg kan ikke finne noe info i det hele tatt på forumet her om de, er det ingen andre som har dem? Jeg bruker Musical fidelity M1 HPA om forforsterker, hadde vært artig å høre fra andre som har dem:-D

Jeg også på jakt etter sub'en i samme serie om det er noen som har den og vil kvitte seg med den.

Newcomer Winged sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det ingen som har hørt om disse høytalerene?

Legger ved noen bilder jeg fant på nett for moro skyld.

Jeg har slike svarte, bare uten frontdekslene.

Jeg lurer også fælt på hvilke høyttalere jeg bør satse på om jeg skal ha surround, jeg tenker da på bak og center. Jeg lurte på black pearl og tilhørende centerhøyttaler men synes de er litt store. Skal snart flytte og det blir visst gjerne mindre plass også. Men det viktigste er lydmessig, hvilke høyttalere som vil passe best.

Noen som har noen tanker rundt dette? Ingen erfaringer?

Høyttalerene skal ha vært først produsert i 1983 mener jeg og de nevner rundt på diverse amerikanske forum at de kostet nærmere 2000$ på den tiden. Jeg tror prisen var annerledes her i nord.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •