Brukt eller nytt - mest for pengene? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    en eldre høytaler(gjerne hi-end) trenger ofte en del krefter og vil kansje ikke låte helt som de skal med en pioneer 2x50watts forsterker. du får en dyr og fin høytaler, men så spiller det ikke helt slikt som det skulle gjøre om man hadde hatt en primare forsterker til.

nå får du vel også ikon serien til dali på brukten til 5000kr, dette er høytalere som låter godt selv med en billig(eller svak) forsterker.

brukt b&w etter mitt hode og erfaringer er at de skal ha mye krefter fra forsterkeren for å spille skikkelig godt.
    Det er klart, men forsterker kan man jo også kjøpe brukt, slik at utstyret står i stil. Sleng f.eks 20,000 på bordet så har man noen gamle 800-serie B&W parret med en 10-15 år gammel electrocompanietforsterker.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dobbelpost
    --
    Thorbjørn

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig der hybris men posteren nevne jo høytalere rundt 5000 brukt. Det e jo halva budsjette, men eg dele tanken din

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg slått til på et par 8-9 år gamle Patos Lyric 501 Mk2, til ca en femtedel av nypris. Kanskje ikke helt High-end, men det lille jeg har fått testet dem tyder på mye musikalitet og morro.

Må nok si at jeg tror jeg har fått mer musikk for pengene enn om jeg hadde kjøpt Concept 6 ja...

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monstrumizer
    Da har jeg slått til på et par 8-9 år gamle Patos Lyric 501 Mk2, til ca en femtedel av nypris. Kanskje ikke helt High-end, men det lille jeg har fått testet dem tyder på mye musikalitet og morro.

Må nok si at jeg tror jeg har fått mer musikk for pengene enn om jeg hadde kjøpt Concept 6 ja...

Gratulerer med kjøp! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monstrumizer

Jeg kjøpte et par strøkne Dali Blue 5005 som var 8 år gamle for 10% av nypris, det var jeg veldig fornøyd med

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •