Dynavoice tilbud

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer Darthmaniac sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice tilbud

har kjøpt:Dynavoice Magic F-6 EX 7.0 Pakke White High Glossy - Surround

håper linken funker:-D
    skal koble opp disse når de kommer.
    Har kjøpt disse fordi jeg skal bygge hjemmekino i kjelleren.Men kona vil ha brukbar lyd oppe i stua så ho plukket ut disse for de såg pene ut.Skal bruke Yamaha RX-V863 til å drive disse. Det er jo billig under 3500 kr sendt hjem i posten.

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kompis av meg har akkurat fått disse med Yamaha rx-373, og dynavoice magic sub 8, og uten at vi har brukt mye tid på plassering, og kalibrering (han er ikke veldig intrisert i lyd), så syns jeg det spiller bra. så bang for buck leverer de helt klart, og vil tenke meg du vil bli fornøyd.

kombinasjonen med yamaha, og dynavoice f6 syns jeg var veldig bra, om ikke litt mørk. Men det var iallefall veldig behagelig å høre på.

En liten ting jeg la merke til var at lakken som var på, ikke er av øverste kvalitet. men fra litt avstand så ser det sikkert greit ut

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er de koblet opp

ser ganske ok ut

monterte noen kabel sjulere og i samme slengen.
    Forsterkeren driver alle høytalerene fint uten problemer så jeg slepper å bruke noen av effekt trinnene mine her.De skal brukes i min nye hjemmekino i kjelleren.
    :-D Så lyden er helt grei for under 3500 kr sendt hjem i posten.
    Bildene kunne vert bedre

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Testing med Doxa 74

Tok F 6 ned i kjelleren og testa de på Doxa oppsette mitt.
    -Pluggen oppe bak på de er ingen vits å ta ut det er sikkert. Litt kasse resonans\lyd på høyt volum.Mellom tone føler den henger ikke helt med
    + ellers å var det overraskende pen lyd i de.
    min RX-V863 kunne fint vert et nr større som jeg bruker til vanelig på de.
    Men hvem bruker 10k på forsterker og 3,5k på høytalere. Ingen tvil om at dette er mye lyd for pengene.
    poenge med testen var å finne maksimal uttelling fra disse F 6 de kan spille overaskende pent og høyt med stram bass og ganske dypt men trenger sub.Diskanten låter meget bra.

test lyd jeg brukte:Testing tunes by Benjamin Wintersborg on Spotify
    Skal du kjøpe nytt på lavt budsjett kjemmekino så er dette en meget habil høytaler synes jeg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    En liten ting jeg la merke til var at lakken som var på, ikke er av øverste kvalitet. men fra litt avstand så ser det sikkert greit ut
    Har ikke vært borti de hvite, men på de i "svart pianolakk" er "lakken" bare plastfolie klistret utenpå MDF-platene. De tåler dessverre ikke all verden, men om de ikke flyttes på og en er generelt forsiktig så skal det gå greit.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har ikke vært borti de hvite, men på de i "svart pianolakk" er "lakken" bare plastfolie klistret utenpå MDF-platene. De tåler dessverre ikke all verden, men om de ikke flyttes på og en er generelt forsiktig så skal det gå greit.
    lakken er helt ok på de hvite,skrapte litt med neglen bak nede og det satt godt.Så den beskrivelsen stemmer ikke på de hvite

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er også noe fryktelig billige:

Andersson HIS 2.1 - Front Speaker - Høyttalere med flott design og mye trøkk!

Andersson HIS 1.1 - Front Speaker - Prisgunstige gulvhøyttalere med god lyd

At det går ann å lage det så billig er helt utrolig. Må være en stakkars asiat som står å skrur sammen dette.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darthmaniac
    lakken er helt ok på de hvite,skrapte litt med neglen bak nede og det satt godt.Så den beskrivelsen stemmer ikke på de hvite
    Godt å høre
    Artig å at du er så godt fornøyd med dem også
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter du en orndentlig forsterker på de, så kan kan de høyttalerene lure de fleste! har hatt dem en stund nå og de leverer all forventning

som Jakv sier så er det bare plastfolie, det kan derfor hende at dette detter av eller blir lett knekt, dette har skjedd hos meg, bare med veldig kaldt vær etter vinduet har stått oppe til varme så du svetter så har det før til at disse har flyttet seg litt ifra MDF-plata og det blir da et mellomrom i hjørnene. det var nok det eneste jeg ikke likte med dem!
    men om du behandler dem fint så blir det konge!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert bedre å bruke forsterker til 10K og høyttalere til 3,5K enn andre veien....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •