Hjelp til valg av subwoofer (budsjett: max 5 000kr) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det hadde jeg også lyst til, men så var det en som ikke var så happy for å ha en sofa stående midt i rommet, og en TV stående midt foran vinduet på kortveggen. (Som jeg gleme å legge til på tegningen)

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke tenk på det, ha sofaen som du har det, for alt vi vet kan det hende det blir konge lyd sånn som du har det

Når du får sub nr.2 ville jeg nok prøvd litt forskjellige plasseringer, blant annet nederst i bakre ventre hjørne og øverst i venstre hjørnet også...Men det peneste er jo om du har den sammen med alt annet i fronten, symmetri

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rocko
    Ikke for å drive med flisespikkeri,men tror harman/kardon mener 90 grader mot venstre.
    pi/2?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dette kan bli meget bra jeg. Og et rom med sofaen på siden slik vil jeg og tro er langt mer innbydende enn og gå inn i et rom hvor alle sitter med ryggen til deg

Er slik jeg har stua nå, og har lurt litt på og snu meg hovedsaklig pga innbydende utseende, det som stopper meg dog er at jeg da må parkere projektoren og kun ha tven :\ ville kunne fått plass til en mye større sofa.

Jeg ville også vurdert og ha sub 2 oppe i fronten på venstre side.

Syns og uansett at en 10m sub kabel hører hjemme i et 'utstyrs kit' det er kjipt og ikke kunne prøve plasseringer du tror funker bedre fordi man ikke har nok kabel :wink: trenger ikke være spess god kvalitet heller for bare testing.

Med mindre kabler er lagt opp i veggen så er det jo ikke noe krise og eksperimentere litt på plasseringer, men skal jeg tippe så blir det nok langt mer innteresant og se på film de 10-12 timene det ville tatt og snu oppsettet :P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får prøve litt forrskjellige plasseringer, den gang i framtiden hvor jeg får sub nr. 2.

Jeg trodde forresten at det ikke er så lurt å plassere subwoofere i et hjørne, fordi lydbølgene blir forvrengte?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •