Plasseringsvennlig subwoofer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,661
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis man deler så lavt som mulig (max 40 hz) så kan det fungere bra ,og da gjerne sammen men en sub i front,eller fronter som full range som det nevnes her!
    Men det stiller krav til kalibrering ja...
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frister mer og mer å gå for en rythmik f12. Stemmer det at den vil havne på mellom 8000-9000 ferdig levert inkl mva og toll?

Når det gjelder plassering, får jeg bare prøve meg litt frem. Fungerer det ikke bak sofaen får jeg heller ofre noe av det estetiske og plassere den foran.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du bør ha en sub på hjemlån for å prøve om dette fungerer. Da slipper du eventuelt tap om det ikke går.
    Lsound har f.eks 45 dagers angrett. Skal du dele lavt, så er SVS et bra alternativ.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,661
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Jeg synes du bør ha en sub på hjemlån for å prøve om dette fungerer. Da slipper du eventuelt tap om det ikke går.
    Lsound har f.eks 45 dagers angrett. Skal du dele lavt, så er SVS et bra alternativ.
    + 1 på denne ja !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok enig med de to siste, her. Men prisen du har regnet deg frem til for F12 stemmer nok ganske bra.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok litt testing av diverse før jeg tar et endelig valg, bla. med galloen som jeg nevnte. Får jo ikke testet rythmiken, men etter noen timer med lesing virker det som om den er akkurat det jeg er ute etter, bare til en rimeligere pris.

Så får jeg som sagt heller gjøre plass til den i front dersom det ikke fungerer i det hele tatt å ha den bak i rommet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •