Nybegynner - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Nybegynner

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Sted
    Harstad
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei... Da var dynavoice oppsettet bestilt med XTZ 99 W10.16 til sub.

Men er det noen som kan anbefale noen kabler til dette (høytaller kabler og signal kabler)???

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortyporty
    Hei... Da var dynavoice oppsettet bestilt med XTZ 99 W10.16 til sub.

Men er det noen som kan anbefale noen kabler til dette (høytaller kabler og signal kabler)???
    Spørs hva du skal ha.

Høytalerkabler og andre kabler handler jeg på hifiklubben, men du får det jo også rimeligere andre steder sfeks biltema eller clas ohlson. Til frontene har jeg noe som heter Argon 5302 flat silver, tror de kostet 300kr Til sidehøytalerne som utenom senter har veldig lang strekk, har jeg hvite Argon 5301 kostet vel 250kr tilsammen.

Det er ikke så nøye hvor du handler, det er delte meninger om hvor mye kabler har å si. Jeg har tenkt mye på utseendet da jeg ikke har skjulte høytalerkabler.

Signalkabler til cdspiller eller minijack til phono er litt viktigere at har god kvalitet, men du får brukbare kabler til dette på Biltema for 75kr, Hifiklubben for ca 200-300kr etc.

Vi hadde en diskusjon rundt kabler litt siden, og da kom Elkjøp dårlig ut mht kablers kvalitet og pris, så handl heller på et av de andre stedene er mitt råd.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke drep deg på kabelpriser, Supra Classic eller etv bare biltema kabler holder i massevis til det opsettet her.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •