Noen her som har Triangle høyttalere fra Magellan serien?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen her som har Triangle høyttalere fra Magellan serien?

Skal ha meg nytt anlegg i vår, til et helt nytt rom som blir bygget pdd. Jeg har tidligere hatt Triangle Quartet to ganger og har vært meget godt fornøyd hver gang.

Jeg har nå mulighet til økonomisk til å ta steget opp i den store serien, men er ikke lett å få hørt på et par før evnt innkjøp.

Er det noen i Oslo/Akershus som har et av følgende par og som kunne tenke seg et besøk? Parene jeg ser mest på er Chello og Quatour, Conserto har jeg ikke penger til desverre.

Om noen har hørt de ulike mod. jeg er intr i, så skriv gjerne noen ord om dem og sammenlign gjerne med andre mere kjente HT rundt 100K.

Mvh Peter
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten respons her, men det regna jeg med.

Håper noen har hørt eller har dem. Da dette er dyre høyttalere som jeg har veldig lysst på, men jeg kjøper nok ikke uten å høre først.

Om noen har duetto, stativ høyttaleren i den serien så er den også aktuell for å høre hvordan Magellan serien spiller fra 50hz og oppover....
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør med LSound om hva de har oppe for demo!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i kontakt med Lsound, men tror ikke de vil ta inn Quatour og ha dem som demo. Dette er svært dyre høyttalere ( for oss vanlige)

Vet det har vert et par duetto for salgs brukte i 2012 og et par Chello også brukte, så jeg vet det er noen som sitter på et eller annet par. Håper å treffe de dem denne tråden og tilsvarenede tråd på hifisentralen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •