Klipsch RF-82 mkII og Onkyo TX-SR876

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer xgitta sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF-82 mkII og Onkyo TX-SR876

Hei!

Jeg har da gått til innkjøp av et par RF-82 mkII-høyttalere som er underveis med posten, og en Onkyo TX-SR876. Jeg lurte på i denne sammenheng om det er noen som har noen konkrete erfaringer ang. om disse fungerer godt sammen, og eventuelt hva som fungerer godt sammen med dem. Er det for eksempel noen konkrete innstillinger e.l. som dere mener passer spesielt godt sammen med disse to produktene? Hovedbruksområdet her blir musikk, da spesielt techno, dubstep, indie og litt pop.

Setter pris på alle svar!

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av xgitta
    Hei!

Jeg har da gått til innkjøp av et par RF-82 mkII-høyttalere som er underveis med posten, og en Onkyo TX-SR876. Jeg lurte på i denne sammenheng om det er noen som har noen konkrete erfaringer ang. om disse fungerer godt sammen, og eventuelt hva som fungerer godt sammen med dem. Er det for eksempel noen konkrete innstillinger e.l. som dere mener passer spesielt godt sammen med disse to produktene? Hovedbruksområdet her blir musikk, da spesielt techno, dubstep, indie og litt pop.

Setter pris på alle svar!
    Gratulerer med nye høyttalere.Onkyo'en passer bra til klipch, men skal du spille mest musikk,
    Så hadde jeg kansje godt for en stereo forsterker.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •