Rogers LS3/5A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Rogers LS3/5A

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rogers LS3/5A

Da har jeg endelig fått tid til å hente frem mine Rogers LS3/5A fra lagring og tenkte å selge disse.

Har vært borte fra "Hifi-verdenen" i noen år nå og lurer på hvor disse plasserer seg verdimessig idag ?

Dette er 15Ohm versjonen og er vel hva man kaller matching speakers da serienummerene ender på A og B.

Ser prisene på Ebay er relativt høye for tiden for originale, men orker ikke gå den ruten da det er stress med frakt på disse tunge små sakene.

Kobla de opp idag og er helt imponert over hvor bra disse spiller, hadde det ikke vært for at jeg har behov for noe større hadde disse aldri blitt solgt (vært i familien siden nye)

Så, er det noen som har noen formening om hvor mye disse er verdt idag sånn ca ? Og hvor beste plass å omsette disse er ? Setter pris på alle innspill

Mvh Erik

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Erg1 Vis post
    Da har jeg endelig fått tid til å hente frem mine Rogers LS3/5A fra lagring og tenkte å selge disse.

Har vært borte fra "Hifi-verdenen" i noen år nå og lurer på hvor disse plasserer seg verdimessig idag ?

Dette er 15Ohm versjonen og er vel hva man kaller matching speakers da serienummerene ender på A og B.

Ser prisene på Ebay er relativt høye for tiden for originale, men orker ikke gå den ruten da det er stress med frakt på disse tunge små sakene.

Kobla de opp idag og er helt imponert over hvor bra disse spiller, hadde det ikke vært for at jeg har behov for noe større hadde disse aldri blitt solgt (vært i familien siden nye)

Så, er det noen som har noen formening om hvor mye disse er verdt idag sånn ca ? Og hvor beste plass å omsette disse er ? Setter pris på alle innspill

Mvh Erik
    Hei Erik,
    Har du disse til salgs fortsatt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •