Dynavoice Definition DM-6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Michelangelo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Definition DM-6

Jeg har store planer om å bytte front i hjemmekinoen, Dynavoice Challenger M-65 blir for stor, og stua blir for liten.
    XTZ 93.23 eller Dynavoice Definition DM-6.

Er det noen som har prøvd Dynavoice Definition DM-6??

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    xtz ville jeg valgt, virker som et sikrere valg på en måte da xtz er kjent for veldig god kvalitet

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke hørt df6, men har hatt df 8 en periode. kjøpte dem nye, kom hjem og koblet opp, var temmelig fornøyd. men etter en del timer ble lyden meget bra. et kjempe kjøp til 5000 kr. men tar du ev dekslene oser det ikke kvalitet av det du ser, litt synd da kassene er meget pene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå var jeg helt på jordet, dm og ikke df gitt8)

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michelangelo
    Jeg har store planer om å bytte front i hjemmekinoen, Dynavoice Challenger M-65 blir for stor, og stua blir for liten.
    XTZ 93.23 eller Dynavoice Definition DM-6.

Er det noen som har prøvd Dynavoice Definition DM-6??
    Heisan.

Dette blir litt rart innlegg, fordi jeg ikke har hørtnoen av de to høytalerne. Men, jeg har lyttet på DM-5 i en greit lang periode (noen måneder, på en NAD 352, ca. 2x70w). Jeg kjpte dem brukt, som en "vente" høytaler. Jeg syns det låt overaskende bra. La in litt mer dempe-ull for å få redusert litt av "boks" lyden. Det var hvert prosjektet. Med det som bakgrunn kan jeg ikke tenke meg at den samme diskanten, med en 6,5" blir noe annent en bedre (litt fyldigere lyd tenker jeg). De er også relativt lettdrevene.

93.23 har fått så mye skryt at den tror jeg du kan være trygg på. Men her kan det hende at du bør ha litt krefter i forsterkeren for å få de til å spille bra. De er litt mer tungdrevene rett og slett.

Men så kommer utfordringen. Surropund selger nå DM.5 til 995,- og det er skitbillig rett og slett. Tror ikke du finner mer lyd for pengene (nytt) nå om dagen. Og skulle det være at du savner litt mer punch i bassen (etter at de er spillt inn) kan du alltid kjøpe en XTZ 99 W8.16. Hadde en slik i en periode, den er det mye liv i, størrelse tatt i betraktning.

Nå gjennstår det bare å ønske deg lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •