Dynavoice Challenger M-65 EX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Challenger M-65 EX

Hei, jeg fikk ett par av disse høytalerne av en kompis som dro i forcen nå netopp, kjempeflott med alt som er gratis men problemet er at jeg ikke har noe til å drive dem med, ikke hverken reciever eller forsterker.

Så, mitt spørsmål kjære avforum er som følger, hva trenger jeg for å få drevet disse høytalerne til fest? så billig som mulig aller helst

Dynavoice Challenger M-65 EX Black Oak V.3 PAR - Surround

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det kontakt mellom polene til terminalen, kansje kompissen din har tadd bort skinnene som skal stå dær for å bi-ampe eller bi-wire dem.

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behringer a-500 med en Behringer XENYX 302USB som volumkontroll. Den har i tillegg usb tilkobling (innebygd dac av ukjent kvalitet). Da lander du på 2 000 + frakt.

Behringer a-500 funker gull, mens Behringer Xenxy302 er kjøpt inn men ikke mottatt enda. Skal funke den og i følge brukere på nettet. Du får da 125 watt x 2 til en billig penge.

Her er linken til en blind-test hvor A500 ble testa mot utstyr til mange ganger prisen Matrix HiFi --> Blind testing high end full equipments

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Er det kontakt mellom polene til terminalen, kansje kompissen din har tadd bort skinnene som skal stå dær for å bi-ampe eller bi-wire dem.
    Det er kontakt mellom polene ja, de er bi-ampa, men det er ikke det jeg plages med, jeg har rett og slett ikke en forsterker eller reciever tilgjengelig, så jeg ønsker å få det anbefalt..

Kanskje allerhelst en reciever da jeg blir å styre musikk med spotify fra pc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •