Vil jeg merke bra forskjell?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil jeg merke bra forskjell?

Hei folkens!

Har alltid opp igjennom kjøpt hjemmekinosystem til noen få tusen lapper. For øyeblikket har jeg denne:

Samsung HT-TZ325

Har blitt nysgjerrig på skaffe meg en reciever setup... først og fremst fordi eneste måten å få surround på Wii U er igjennom en slik en, men også fordi jeg er nysgjerrig på om det vil oppleves som mye bedre enn hva jeg er vant med.

Følgende er det jeg har sett meg ut:

Onkyo TX-NR515B hjemmekinoreceiver
    Jamo S606 HCS3 Surroundpakke

Jamo SUB 260 svart

Kan dere som har greie på det eller erfaring komme med en kommentar her takk

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å ha hørt Samsung anlegget du referer til er min erfaring at enkeltkomponenter låter bedre enn alt i ett anlegg. Enkeltkomponentanlegg gir deg også mer mulighet til å oppgradere f.eks høyttalere etc hvis man ønsker det i fremtiden.

Vil anbefale deg å ta en kikk hos Surround.no, de har mange ulike 5.0 og 5.1 pakker til gode priser. Onkyo kan man ofte få til god pris hos f.eks komplett.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro du kommer til å merke skikkelig forskjell på en slik oppgradering!
    Det jeg har hørt av slike alt i ett anlegg har ikke imponert veldig så lenge volumet går litt over normal styrke.

Som Ender envner, så sjekk ut surround.no. Der har de bra priser på forskjellige pakker både med og uten sub.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •