Fence Audio innebygde høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Cocoz sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Audio innebygde høyttalere?

Har brukt dagen idag til å se hva jeg skal gjøre med lyden i stuen, ny reciver skal kjøpes å ser nå på en stilig løsning. Så først på suben med 2x8" men så sett lett mer. Men er dette noe å ha?

Håper noen her inne har testet noe av dette

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg ble kjent med nettopp den 2*8" subben på Eliaden Lillestrøm i sommer. ELKO hadde en svær stand hvor de bl.a. hadde et innebyggings lydsystem med 4stk av disse 2*8" subwooferne! Og det spillte virkelig imponerende! ELKO-folka fortalt meg at det nettopp er Fence Audio i Kina som produserte utstyret for dem, og ELKO i sin tur solgte dette videre til bl.a. moderselskapet sitt i Tyskland; Schneider Group.......... Okay, tenkte jeg da! Schneider kødder ikke. 2*8" subben til Fence Audio ser helt identisk ut med ELKO sin, så jeg regner med at de er like. ELKO fortalte videre at subben likte godt en grei forsterker (selv kjørte de på 4 separate 100W Class-D mono forsterkere for innebygging), og at det var fordelaktig å bygge en MDF kasse på innsiden, gjerne 10*55*80cm (utnytte rommet mellom stendere). Jeg vurderer disse selv jeg. Bass er jo gøy!

Newcomer Cocoz sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer to av disse i veggen bak sofaen, litt av grunnen er at det er unger på vei. Har en Parasound nc-275 jeg kunne brukt på dette om den har en gain... Noe jeg ikke er sikker på. Ellers kan jeg sleppe på ene PA trinnet fra LD, men den er ikke like pen å ha i stua da får jeg bort Klipsch suben men resten av HDT500 settet får nok bli.

Men koselig at fler har sett på disse, men hva tror dere om 2stk slike? Er jo så utrolig billig mener jeg, kan det virkelig være noe å ha:P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •