B&W LCR7 in-wall, velge eller ikke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W LCR7 in-wall, velge eller ikke?

Heisann

Jobber fortsatt med dette inwall prosjektet mitt, men fortsatt er ikke valget tatt med tanke hva høyttalere.

Fikk noen tips i min forrige tråd, det ene alternativet jeg fikk var nok noe utenfor prisklassen jeg har tenkt bruke, men dette Def tech (?) systemet virket interresant. Men virker ikke lett å få hørt på dette da l-sound tydelighvis ikke holder til på østlandet... :s

Så dreiv å tenkte jeg skulle få fiksa meg en demo på lcr7 hos hifiklubben....
    Noen her som har noe erfaringer iforhold til disse?

Tar også gjerne imot tips med tanke på sub. Helst et selvbyggersett, da denne skal få et kabinett i eksotisk treverk som blir passen interiøret ellers.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har disse, gode høyttalere. Husk å demp godt bak de i veggen.
    Har solgt huset, og de blir med på kjøpet, noe som ikke er like kult. Jeg orket ikke tanken på å røske ut 7 inwall ht og sparkle igjen alle hull og male.
    Det sørgelige er at ikke en eneste en av de som var med på budrunde hadde interesse for slikt, så det var ikke noen pris driver, heller ett negativt innslag.
    De så mere arbeid og slit med de en positivt aspekt.
    Uansett, høytalerene spiller bra, har matchet de med 2stk 8" subber fra dali som spiller godt i mitt tilfelle.

Newcomer Hansa1807 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderte inwall høyttalere og var på hfk og hørte på LCR7. Ble ikke imponert, men det er mulig de da var montert uten backbox?
    Men en høyttaler som imponerte var B&W CWM7.4, synes disse spilte fantastisk. Blir samme pris også, hvis du regner med backboks på LCR7.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •