Hei

Jeg har en Cambridge Azur 650A og et par System Audio Aura 1 som jeg er veldig fornøyd med, men jeg skulle ønske litt mer dybde i de laveste frekvensene som ikke Aura'ene klarer.

Suben kommer utelukkende til å bli brukt til musikk, og den bør helst ikke være for stor. Det er også en fordel at den er lett å plassere da jeg ikke har så enormt mange muligheter sånn som hybelen min er innredet nå (planen er å ha den midt mellom høyttalerene). Jeg bor for øyeblikk i kolektiv i et borettslag, så det er også viktig at den spiller bra på lavt volum

Jeg lurer også på om jeg er avhengig av å bruke høyttalerkabler fra forsterkeren til suben og så videre til høyttalerne siden forsterkeren min ikke har innebygd delefilter (såvidt jeg har skjønt)? Jeg er ganske grønn på dette området!

Budsjettet mitt er ganske dynamisk, men jeg vil helst holde meg under 2000kr, og jeg er VELDIG åpen for å kjøpe brukt.

Har sett på bla. XTZ W8.16 og W10.16 som begge virker ganske bra for prisen. I tillegg har jeg prøvd å finne en SA SubElectro 175 eller 200 som burde være en bra match til Aura'ene uten hell. SA Saxo subene kan også fungere, men det finnes kanskje bedre kjøp?

Takker for svar!