Heisann!

Jeg er en relativt ung herremann som flytter til Polen for å studere til sommeren, og tenkte å anskaffe et hjemmekinoanlegg for å ta med, siden jeg blir der i 6 år. Så jeg begynner å planlegge hva jeg trenger nå, for å kanskje få det riktig stilt inn og kalibrert osv før jeg drar.

Jeg er egentlig ganske grønn innenfor dette feltet, men har skjønt at plasma er tingen for film i mørke rom, så tenkte å kjøpe Panasonic TX-P50VT50Y og kanskje Onkyo TX-NR616 som receiver, siden budsjettet er litt tight. Kan eventuelt få tilsvarende forslag på receivere om noen syns at jeg burde ta noe annet, som sagt vet jeg ikke helt hva som er bra.

Men det jeg lurer på er om noen kunne hjulpet meg med å sette sammen høyttalere og subwoofer som fungerer bra sammen med denne receiveren (eller en tilsvarende).
Jeg har enda ikke sett leiligheten (som er på sånn 50 kvadrat ca), men regner med at stua er sånn middels til liten, så trenger ikke de største man kan presse inn...

Budsjett på høyttalere og subwoofer: ca. 15.000. Nytt som brukt spiller ingen trille. Tenker da et 5.1 oppsett.

Og forresten en god blu-rayspiller hadde også vært fint med tips på! Gjerne med mulighet for 3D, om det ikke setter noen begrensning på kvaliteten ellers.

Jeg er åpen for alt! All hjelp tas med stooor takk! :wink: