Bygge om proson twin 800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bygge om proson twin 800

Har et par Proson twin 800 høytalere som jeg kjøpte da jeg var 16. Synes de fungerer bra, men på grunn av plassering så har jeg gjerne skulle hatt meg et par stativ høytalere. Er det noen av dere som bygger høytalere som ville anbefalt meg å gjøre dette? Tenker da på lydkvaliteten eller er det like så greit for meg å finne et par brukte stativ høytalere til en rimelig penge som heller ville gjort jobben mye bedre?
    Ombygging: Fjerne ene basselemente, men bruke opp alt annet utenom kabinett.

Er jo såklart av økonomiske grunner man tenker på å bygge om isteden for å handle nytt... Men såklart man har jo alltid lyst å handle nytt:P
    Noen som kan anbefale noen høytalere å se etter på brukten som spiller godt, men som fortsatt ligger på opptil 5000,-?

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cato84
    Har et par Proson twin 800 høytalere som jeg kjøpte da jeg var 16. Synes de fungerer bra, men på grunn av plassering så har jeg gjerne skulle hatt meg et par stativ høytalere. Er det noen av dere som bygger høytalere som ville anbefalt meg å gjøre dette? Tenker da på lydkvaliteten eller er det like så greit for meg å finne et par brukte stativ høytalere til en rimelig penge som heller ville gjort jobben mye bedre?
    Ombygging: Fjerne ene basselemente, men bruke opp alt annet utenom kabinett.

Er jo såklart av økonomiske grunner man tenker på å bygge om isteden for å handle nytt... Men såklart man har jo alltid lyst å handle nytt:P
    Noen som kan anbefale noen høytalere å se etter på brukten som spiller godt, men som fortsatt ligger på opptil 5000,-?
    Det vil ikke bli noe bra, bassen vil forsvinne. selg de som de er og kjøp nye/brukte i den størrelsen du trenger.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp nytt. Mye bedre. Hadde selv noen høyttalere jeg skulle lage subber av, men endte opp med at det ble dårligere enn det var fra før...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki! Var det svaret jeg egentlig regnet med... Da får man gå i sparemodus
    Noen som har nå tips til stativ høytalere til en grei sum?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •