Oppbevaring

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Oppbevaring

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Oppbevaring

Kan man oppbevare høyttalere løst på et loft som ikke er isolert (kaldt loft kan bli - grader )...

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette spørsmålet kommer opp jevnlig - og det er åpenbart noe delte meninger om saken. Det er vel ikke kuldegradene i seg selv som er skadelige - det transporteres jo mye rart - også høyttalere - vinterstid i vårt langstrakte land. For ikke å snakke om alle høyttalere som står og fryser i bilstereoen dag etter dag vinterstid.

Jeg ville nok likevel ha tatt visse forholdsregler - f.eks. å pakke inn høyttalerne sammen med en passe mengde silica gel for å hindre kondensdannelse ved raske væromslag. Ellers ville jeg også ha tenkt litt på risikoen for at mus kunne finne på å bosette seg i høyttalerne - det er ikke alle loft som er musefrie.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 minus? eller 40 minus?

Det mest farlige er Kondens og temperatursvingninger. Er ingenting i veien for å oppbevare litt kaldere enn normalt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •