Nye høyttalere!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Ruffe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høyttalere!

Har nettopp kjøpt meg Dynavoice M-85EX. Hadde JBL ES100 før og må bare si det, får en forskjell. JBL'ene kan ikke måle seg på noe som helst vis, og M-85'ene er ikke innspilt engang. Skjønner ikke at det er mulig og få produsert høytalere til en så lav penge, og likevel få en såppas bra lyd. Er sikkert mange som er uenige med meg angående M-85'ene, som også er litt mer kresen en meg men må si at jeg angrer ikke et sekund. Nå er ikke dette en så viktig tråd, men følte bare jeg ville dele min oppfatning av at man ikke alltid skal gå etter pris

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Ruffe
    Har nettopp kjøpt meg Dynavoice M-85EX. Hadde JBL ES100 før og må bare si det, får en forskjell. JBL'ene kan ikke måle seg på noe som helst vis, og M-85'ene er ikke innspilt engang. Skjønner ikke at det er mulig og få produsert høytalere til en så lav penge, og likevel få en såppas bra lyd. Er sikkert mange som er uenige med meg angående M-85'ene, som også er litt mer kresen en meg men må si at jeg angrer ikke et sekund. Nå er ikke dette en så viktig tråd, men følte bare jeg ville dele min oppfatning av at man ikke alltid skal gå etter pris

Gratulerer med nye høyttalere :-)

Dynavoice er gode høyttalere i forhold til pris. Har selv hatt M65 og var godt fornøyd med dem.

Det viktigste er uansett ikke pris, men at du selv er fornøyd med produktet :-)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer Ruffe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    Gratulerer med nye høyttalere :-)

Dynavoice er gode høyttalere i forhold til pris. Har selv hatt M65 og var godt fornøyd med dem.

Det viktigste er uansett ikke pris, men at du selv er fornøyd med produktet :-)
    Takk så mye

Ja, det har du rett i. Neste blir vel og teste andre forsterkere å høre om lyden kan forbedres mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •