Nye høtalere , tips??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høtalere , tips??

Da er tiden inne på å bytte ut mine audiovector m3..

Jeg har pr. i dag ec 4.6 og aw120. En til aw120 kommer og skal da brokoble begge effektrinnene.
    Høytalere jeg vurderer er: Audio physic scorpio & virgo , b&w 802d,803d og 804 diamond,,s og dali helicon & euphonia.
    Når det gjelder ec og b&w veit jeg at det fungerer bra , men hva med dali og audio physic? Er det noen her som har testet disse komboene?
    Når det gjelder musikk hører jeg på alt fra jazz til metallica, altså alt.
    -skal i utgangspunktet brukes til musikk , men ser ikke bort fra at det blir surround i løpet av et par år.

Skal bruke dette i et et "av-rom/kjellerstue" som jeg snart er ferdig med. Rommet er 3,40 x 5,40 og dempes noe med ecophon master plater i tak og sidevegger, foreløpig.

Veit at det er best å dra ut å høre selv på disse høytalerne hos div hifi sjapper men jeg bor relativt grisegrendt og det er få sjapper som har ec og overnevnte høytalere.

Når det gjelder ec så er det ingen mulighet å bytte dem ut 8)

Hvis dere har andre tips til høytaler som funker veldig bra sammen med ec så spytt ut. Må være i samme klasse som overnevnte, altså ikke audiovector m3

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan ikke si så mye om høytalerene du nevnte siden samtlige av høytalerene har jeg bare hørt på messe/butikk. Du kan sikkert snakke med hpl om hva han syntes om sine scorpio.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •