Cerwin Vega XLS 215 - Forsterker - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer Crawi sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har CXA 10 Soft start?

Newcomer 0kriz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crawi
    ja liten smakebit til deg da, jeg kjører en forsterker på 500 watt rms brokoblet i diskanten og mellomtonen
    og en alto mac 2.2 i bridge på bassen og er fortsatt altfor lite watt
    alto 2.2 er 710 watt rms brokoblet ifølge alto, så antar det er 400-500 reale watt rms brokoblet da...
    dette er på 1 xls 215 høyttaler...
    cerwin vega xls 215 - YouTube masse bevegelse og lite lyd, har 20 amper sikringer inni XLS 215
    (min setup på videoen)
    du kan jo ta en titt på inuke 6000. den leverer ikke så mye som den sier men den bør kunne drive CV 215. den skal vist gi mest effekt for prisen har jeg hørt.

Behringer inuke NU6000 vs KAM KXD7200 bench tested - Speakerplans.com Forums - Page 1

leser du denne tråden så får du de virkelige tallene på Inuke.

Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 0kriz
    du kan jo ta en titt på inuke 6000. den leverer ikke så mye som den sier men den bør kunne drive CV 215. den skal vist gi mest effekt for prisen har jeg hørt.

Behringer inuke NU6000 vs KAM KXD7200 bench tested - Speakerplans.com Forums - Page 1

leser du denne tråden så får du de virkelige tallene på Inuke.
    vil ha CXA 10, har kontakter i HiFiklubben så får sikkert en del % av prisen
    må ha noe kvalitet som folk sier til XLS 215

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så at du nevnte American Audio på forrige side, jeg bare sier deg at American Audio og Cerwin Vega spiller helt RÅTT sammen!

Har selv American Audio XLT 2000 som er den nyeste serien på XLS 12 og det spiller helt sjukt.
    Og med tanke på at VX serien er enda råere enn XLT serien så syns jeg du skal slå til når den går så billig som 2500

Har en venn som har VX 2500 på XLS 215, dessverre så funker bare ene kanalen på hans da, men den har balletak på 215!

Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwinMorty
    Så at du nevnte American Audio på forrige side, jeg bare sier deg at American Audio og Cerwin Vega spiller helt RÅTT sammen!

Har selv American Audio XLT 2000 som er den nyeste serien på XLS 12 og det spiller helt sjukt.
    Og med tanke på at VX serien er enda råere enn XLT serien så syns jeg du skal slå til når den går så billig som 2500

Har en venn som har VX 2500 på XLS 215, dessverre så funker bare ene kanalen på hans da, men den har balletak på 215!
    hvor jævligt spiller den ?!?! takk for at du så jeg nevnte den

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crawi
    hvor jævligt spiller den ?!?! takk for at du så jeg nevnte den
    Spiller noe som inni hælvette!!!
    Du kan gjerne ta en titt på youtube kanalen min og prøve og få et inntrykk av hvordan det spiller https://www.youtube.com/user/MortenCV97?feature=mhee

Men snakket med han som har VX 2500 på XLS 215, han allerede fått den amp'en holdt av til han så blir nok hans :P
    Han har blitt helt besatt på American Audio etter at han fikk sin VX 2500 med bare en fungerende kanal, forteller litt om hvor rå American Audio er!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •