Har noen es90 stående har hatt dem i 2 år å ikje noe volsom te effekt ein pioneer lx72 som drev dem, så kutta eg ut surround å koblet dem på ein gamale denon forsterker ble mere liv da men etter en uke å to så begynte diskanter å pigge te pises , fekk tak i nye 4stk diskanter å etter 4 uker pagg dem også + delefiltrene , gjekk te sundgarden i hgs å dei hadde aldri sett maken å påstod at den denonen var for liten hmm jaja nye filtre og diskaner kom etter 3 måneder så nå har dem stått på ein pioneer surr forsterker igjen å ikje blitt herjet med , så kom det en ny HK 990 i hus weeeey tenkte eg nå blir det lyd ... Joda varte i 2 timer det før det lukta kattapiss i stua igjen :twisted: ka i alle verdens dager er dette for noe dritt ,eg har fence å cw å dynavoice å det spiller så øra flakser å aldri sprengt så mye som ein diskant der så for å toppe drittet så har eg bestilt ein te pakke med es serien bare med es100 fronter men det er jo nett samma drittet der også
Er det muligt å sette inn noe hissigere diskanter i disse som er tilnermet lik frekvens gangen te det orginale