Cerwin vega vs15 pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin vega vs15 pris?

Vurderer å handle meg et eldre, men pent brukt par cerwin vega vs15. Noen som har noen formening om hva disse er verdt å betale for?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker ikke hva disse kostet nye,men halv pris er jo vanlig for de fleste høyttalere som har noen år på baken,men det kommer jo alltid an på om det er et etterspurt merke eller ei. Jeg fikk vel litt over halv pris for mine DC-12 for et par år siden og de var strøkne bortsett fra litt slitasje på fronttrekket. Uansett så er det bare du og selger som kan bli enige så kommer jo an på hvem som er best til å forhandle he he :-) Lykke til!

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalte 500,- for et pent par med VS12, synes ikke det er verdt mer, låter vannvittig dårlig..

Active
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MB-S124
    Betalte 500,- for et pent par med VS12, synes ikke det er verdt mer, låter vannvittig dårlig..
    Hvordan dårlig da? Jeg har samme høyttalerne og de spiller faktisk finere enn de fleste andre seriene fra cerwin vega! Selv om de nå er satt til side pga CM9 så synes jeg VS serien er en bra høyttaler her hos meg på min elektronikk.
    B&W CM9
    B&W CMC senter
    SVS SB13-Ultra
    Marantz SR6010
    Electrocompaniet AW250R
    PS3
    Samsung 51" plasma 8000 Serie
    B&W P3

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde CLSC-12 før, solgte dette og kjøpte Klipsch og hørte også på B&W i mellomtiden. Da jeg koblet opp VS12 her om dagen for første gang og spilte en låt ble jeg skuffa.. Sammenlignet med andre CV har jeg bare CV A123 og CLSC-12 og sammenligne med.

Diskanten er vel ikke den mest detaljrike, mellomtonen føles ikke helt tilstede? Så synes jeg det trykker litt dårlig... Sliter også med høye blåselyder fra portene bak, og ja, de står langt fra veggen bak.

Active
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MB-S124
    Hadde CLSC-12 før, solgte dette og kjøpte Klipsch og hørte også på B&W i mellomtiden. Da jeg koblet opp VS12 her om dagen for første gang og spilte en låt ble jeg skuffa.. Sammenlignet med andre CV har jeg bare CV A123 og CLSC-12 og sammenligne med.

Diskanten er vel ikke den mest detaljrike, mellomtonen føles ikke helt tilstede? Så synes jeg det trykker litt dårlig... Sliter også med høye blåselyder fra portene bak, og ja, de står langt fra veggen bak.
    Cerwin Vega spiller ikke pent. Det har de aldri gjort! Cerwin er trøkk og bass!! Merkelig at du har støy fra portene! Dette har jeg aldri opplevd med mine vs! Hatt min nå i 13/14år
    B&W CM9
    B&W CMC senter
    SVS SB13-Ultra
    Marantz SR6010
    Electrocompaniet AW250R
    PS3
    Samsung 51" plasma 8000 Serie
    B&W P3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder