Monitor Audio SoundFrame serien

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monitor Audio SoundFrame serien

Hei folkens,

Jeg er snart ferdig med å pusse opp soverommet og har lyst på et "skjult" anlegg der. Da kom jeg over denne serien til Monitor Audio, se mer i linken under.

SoundFrame | Products | Monitor Audio

Disse ser helt geniale ut til mitt soveromsbruk, og man kan også velge i en del ulike motiver man har på grillen. Jeg skal gå for in-wall varianten av disse, de finnes både som in-wall og on-wall.

Spørsmålet er om noen har hørt noen av disse før?
    Jeg tenker at SF3 holder, men om noen har hørt de og de er rævva så får jeg heller spare opp til SF1 eller SF2.

Så bare kom med erfaringer dere har :-)
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen erfaringer men disse ser spennende ut!
    Er i markedet selv for en on wall løsning til stua, har sett på artcoustic men prisen på de er litt for dryg for meg.

Vet du prisen på sf1?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    Har ingen erfaringer men disse ser spennende ut!
    Er i markedet selv for en on wall løsning til stua, har sett på artcoustic men prisen på de er litt for dryg for meg.

Vet du prisen på sf1?
    Det står på Monitor Audio sine sider at det er hifi-huseti Bærum som er forhandler, har sendt de to mailer uten å få fått svar.

Så jeg har kikket i sverige og de selges på En hemmabio frÃ¥n hembiobutiken - vÀcker liv i ditt hem!

Der koster SF 1 og 2 det samme, 5490 svenske kroner per stykk og SF 3 koster 2990 svenske per stykk.

I tillegg koster motivene 1500 per par, dersom du ønsker et motiv.

Jeg har også sett på de artcoustic greiene, men ja, de er svindyre.
    Disse er første jeg har sett som ser så bra ut til en fin pris så glad jeg fant de i grunn.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •