Lakkere subwoofer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lakkere subwoofer?

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe en brukt REL Stentor III subwoofer, denne er cherry rød farge. Rommet mitt er sort, høyttalerne er hvite. Jeg kunne tenke meg subwooferen også i hvit eller sort farge.

Bror min er bil lakkerer og sier det er lett for han å lakkere denne subben den fargen jeg ønsker.

MEN er det og anbefale? Se bort i fra garantier og reklamasjon osv.. Den er 8 år gammel alikevell så tror ikke jeg taper så mye der. Jeg tenker mer om materialet kassen er bygget av tåler det?

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    ...
    MEN er det og anbefale? Se bort i fra garantier og reklamasjon osv.. Den er 8 år gammel alikevell så tror ikke jeg taper så mye der. Jeg tenker mer om materialet kassen er bygget av tåler det?...
    Kan aldri tenke meg at det skader med omlakkering. Så lenge alt av forsterker/innganger/porter er dekket/tettet under lakkering så går det helt fint.

Du er ikke den første og vel langt fra den siste som lakkerer høyttalere sine i annen farge for å matche rom eller andre ht.
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville demontert alt, slik at du tar ut høyttaler og forsterker. Dette tror jeg vil gi langt penere resultat enn hvis du maskerer.

Husk da også å sparkle godt i alle ujevnheter, slik at man ikke ser trestrukturen på undersiden (hvis du feks skal ha høyglans). Kan anbefale å bruke bilsparkel, da den herder fortere, og er mer stabil enn byggsparkel. Men din bror er billakkerer, så da gjør vel han hele jobben for deg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •