spikes på rf-82 mk2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spikes på rf-82 mk2

Vedlegg 96767Hei! Vil dette ha noe for seg?
    Burde jeg i så fall kappe bolten på spiks'a? Det er jo bare ett par gjenger som blir skrudd inn på hver av de.

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Om jeg forstod spørsmålet ditt rett så vil spikes ha noe for seg. Spikes demper vibrasjonen fra høytalerenkabinettet. og sørger for en klarere lyd (særlig i bassen) etter min erfaring. Har superspikes selv og er meget fornøyd med dems patenterte teknologi med spikes og underlag i samme enhet. Når det kommer til å kappe boltene så har ikke det noe betydning untatt det estetiske og får min del ser jeg på det som masse unødvendig merarbeid. Håper dette svarte på spørsmålet ditt!:smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Takk for svar!
    Ja, var det jeg tenkte på. Bare lurte på om det hadde noen for seg i og med at det allerede er "føtter" på disse høyttalere.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer sikker an på rommet, men hadde det hat MYE for seg hadde nok produsenten utstyrt høyttalern med det. Mye bedre lyd gir mye bedre salg skulle jeg try, men er ikke sikker så lenge folk er fornøyd med Spotify på sine Iphone originale hodetelefoner.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •