muligens Focal Electra 1007BE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

muligens Focal Electra 1007BE

Eg har muligens eit par med Focal Electra 1007BE med org stativ på hand her. Og det eg lurer på er om min Onkyo 906 + Emotiva XPA2 vil passe sammen med desse høgtalarane?? Har ingen planer om å skifte elektronikk med det første.

Newcomer oddemann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her blir det nok full elektronikk skift Even.

Neida, kan bli bra dette. Kjenner ikkje til Emotiva og kva lydsignatur dei har.

Mvh
    Oddemann

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastiske høyttaler som spiller fletta av mange gulv-ht i samme prisklasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja bestilte høgtalarane i dag, så no gleda eg meg berre til å få dei. tok sjangsen uhøyrt!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Ser du har Ranger? Da kan jeg glede deg med at jeg har hatt Explorer og 1007 BE var en vesentlig oppgradering. Har aldri opplevd lyttetretthet på 1007 men det gjorde jeg fort med Explorer. SA har veldig imponatorfaktor der og da mens Focalene blir du bare mer og mer glad i... Bassen i disse går mye dypere enn du tror og du kommer til å bli overrasket over hurtigheten. Gled deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ste-Reo.
    Gratulerer. Ser du har Ranger? Da kan jeg glede deg med at jeg har hatt Explorer og 1007 BE var en vesentlig oppgradering. Har aldri opplevd lyttetretthet på 1007 men det gjorde jeg fort med Explorer. SA har veldig imponatorfaktor der og da mens Focalene blir du bare mer og mer glad i... Bassen i disse går mye dypere enn du tror og du kommer til å bli overrasket over hurtigheten. Gled deg.
    Ja bruker Ranger no ja.. det som er problemet med dei at dei speler lite bass på lavt volum og ikkje særligt egna som rockeht i mitt rom vertfall Eg har ønksa meg Beryliumdiskant i lang tid i lang tid so dette her blir nok knall

Kva forsterker og htkabler du har brukt på dei? Har i dag VDH Teatrack Hybrid.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •