Jamo SUB 800 Subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jamo SUB 800 Subwoofer

bestilte meg en sann på komplett igår sammens med nytt tv og diverse snax til stuen. har et 2.1 system på stua med innbygde focal 6.5, la opp signalkabel til å ha en sub under sofa og denne ser ut som den er perfekt.
    noen som har denne, hvordan er den å plassere, instillinger og ikke minst er den verdt pengene? 20x20x20 er jo en liten fin klosse

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lenge hatt lyst på en sånn. du må raportere hvilke erfaringer du gjør med den. prøvde en såvidt på Elkjøp men ikke nok til å ha noe lurt å fortelle

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

perfekt til mitt behov

da var suben på plass, plassert perfekt i hjørnet i stua under sofaen, 20x20x20 er ikke stort å vekt på like over 4kg så var det begrenset hva jeg forventet av den lille boksa dette er er sub som blir brukt kun til musikk i et 2.1 system, testet litt i helgen å lyden er det ikke noe å si på, dette er tross alt en aktiv 6,5 bass med 2x passive 6,5 element. kona synest faktisk det ble for mye bass, å da er stuen 55kvm så må si meg fornøyd med kjøpet.

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt like fornøyd? Prøver å finne en liten sub til skrivebordet hvor det er sinnsvakt lite plass til overs. En REL T5 er også i siktet, men størrelsen på denne er jo genial.

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig at "PureHifi" som sitter 2stk JL Fathom F112 syns denne funker som sub 8)

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han fikk seg JL Fathom etter at han postet inlegget om Jamo 800, det er derfor jeg spør

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til å vere en liten eske på 4kg å måler 20x20x20cm må jeg si meg fornøyd prismessig får du mye bedre suber, men ikke i denne sizen fathomene har jeg hatt i hus en stund før denne legoklossen kom, og di gjør meg fornøyd i kinoen, mens jamoen gjør meg fornøyd på stuen

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekket hvor dypt den spiller? Spilt av testtoner e.l.? Lurer på om jeg skal få meg en sånn til skrivebordet. Har satt en XTZ W10.16 bak meg nå, men det er skikkelig trangt om plassen så Jamoen hadde vært perfekt. Trenger ikke noe som spiller høyt, bare gir litt ekstra trykk der høyttalerne ikke briljerer.

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde planer om å få testen den litt på kinoromet, men måtte demontere sofaen for å få den plassert under så tror det blir en stund til før jeg tar meg tid til å få den ut å opp på kinoen har flere prosjekt på kinoen som har prio 1 ikke mye tester å finne på denne suben, og lite folk på forumet som har den:/ kjøpte den kun Pga sizen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •