Trenger hjelp/råd til kjøp av nye høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp/råd til kjøp av nye høytalere

Jeg jobber for Sony og har forsøkt å være trofast i valg av hjemmekino anlegg, men nå vil jeg ha litt mer lyd og trøkk.

I dag har jeg en STR-DN2010 forsterker og et høytalersett som heter SS-F55H.
    Jeg har mest lyst til å selge alt sammen og bygge opp anlegget fra bunn av.

Jeg fikk kjøpt en high-end sub på jobben, SA-WX900 | TrÃ¥dløse Høyttalere | Features | SAWX900M.CEL | SAWX900 | Sony så bassen bør være løst.

Jeg ser på Finn at det selges en del B&W 600-serie høytalere til greie priser.
    Er det noen som har en formening om forsterkeren vil klare å drive disse høytalerne (kan kjøre bi-wire)?

Jeg har også sett på et sett med KEF Q5, Q9c og Qcompact, hvordan er lyden på disse sammelignet med B&W?

Ønsket er først og fremst bedre/klarer lyd til musikk og musikk DVD.

Veldig glad for innspill som kan føre meg litt i riktig retning...

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva som er best for deg, er det kun du som kan svare på. Alle du nevner her, er gode høyttalere. Men gå å hør dem selv. Rommet, utstyret og plassering har mye mer å si enn man tror. Kombinasjonen bestemmer om det blir bra.

Newcomer LimaFoxtrot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Runarkr
    Jeg jobber for Sony og har forsøkt å være trofast i valg av hjemmekino anlegg, men nå vil jeg ha litt mer lyd og trøkk.

I dag har jeg en STR-DN2010 forsterker og et høytalersett som heter SS-F55H.
    Jeg har mest lyst til å selge alt sammen og bygge opp anlegget fra bunn av.

Jeg fikk kjøpt en high-end sub på jobben, SA-WX900 | TrÃ¥dløse Høyttalere | Features | SAWX900M.CEL | SAWX900 | Sony så bassen bør være løst.

Jeg ser på Finn at det selges en del B&W 600-serie høytalere til greie priser.
    Er det noen som har en formening om forsterkeren vil klare å drive disse høytalerne (kan kjøre bi-wire)?

Jeg har også sett på et sett med KEF Q5, Q9c og Qcompact, hvordan er lyden på disse sammelignet med B&W?

Ønsket er først og fremst bedre/klarer lyd til musikk og musikk DVD.

Veldig glad for innspill som kan føre meg litt i riktig retning...

Aldrig hørt KEF sine ht, og ikke 600 serien til B&W, har selv cm9 som er veldig detaljrik, men ta en titt på dali ikon 6mk2 eller ikon 7mk2, flotte høyttalere, får nok noen til en rimelig penge på brukten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •