Spørsmål ang. oppkopling av framtidig subwoofer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Spørsmål ang. oppkopling av framtidig subwoofer.

Første post og tråd på forumet her. Er ein nybyrjar som har sett stor pris på å suge til meg kunnskap på forumet her, og tek no steget til å stille eit spørsmål, eller to, sjølv.

Eg har nyleg handla inn eit rimelig lite stereoanlegg til stova. Anlegget er ein Denon PMA-510ae kjøpt på lagersal og eit sett Dali Zensor 1. No vurderar eg å kople opp ein liten subwoofer for å få noko meir trøkk i dei djupare frekvensane. Stova anlegget spelar i, er ikkje den største med sine 19-20 kvm. Dali-høgtalarane spelar då også knakande flott for mitt magre budsjett å vere, men eg saknar litt meir trøkk - rett og slett.

Oppkoplingsmoglegheitane er noko avgrensa, men samtidig mange nok til at eg henvender meg til dykk med noko meir kunnskap enn meg. Eg lurer litt på kva som vil vere den beste måten å kople opp ein subwoofer til forsterkaren. Den har ingen sub ut, så det må vere høgnivå-kopling. Det store spørsmålet eg lurer på, er kva som vil vere det beste:

1: Høgtalarar på eine høgtalar-utgangen og subwoofer på andre? Må då køyre forsterkaren på a+b og høgtalarane spelar sitt fulle register.

2: Nytte ein subwoofer med høgtalar-ut, så delefilteret til suben køyrer ut alt over ein 80-100Hz til høgtalarane. Diverre er det slettes ikkje alle subar med høgtalar inn, som har høgtalar ut. Så utvalet av subar innanfor mitt magre budsjett vert endå meir avgrensa.

Alle innspel vert sett stor pris på!

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet.

For best mulig lydkvalitet holder jeg en klar knapp på alternativ 1.

Begge deler vil fungere greit, men om du skal spille veldig høyt er har alternativ 2 en fordel.

Geir Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk-takk!

Då er eg eit stykk klokare kar. No er det berre å tråle bruktmarknaden etter noko kjekt!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kobler subben til samme terminaler som dine høyttalere er koblet til.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Du kobler subben til samme terminaler som dine høyttalere er koblet til.
    Vil det vere å føretrekke framfor å nytte eitt par terminalar til høgtalarane og eitt par til subwooferen?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spiller egentlig ikke den store rolle, men en aktiv subwoofer med høynivå inngang (høyttaler terminaler) er laget på samme måte som en aktiv subwoofer til en bil f.eks. Man "låner" av signalet der går til høyttalerne, altså kan man koble noen tynne billige kabler fra subben til forsterkerens terminaler hvor høyttaler kablene sitter, eller man kan koble fra subben til høyttalerernes terminaler, alt etter hva der er lettest og mest brukevennligt.
    Siden subben ikke drives av forsterkeren, men bare tapper signalet holder det med noen billige tynne kabler. Siden subben ikke drives av forsterkeren er den ingen belastning for forsterkeren, subben har jo sin egen innebygde forsterker.
    Se f.eks. manualen til en REL sub, der vil du se hvordan det fungerer. (På en REL er høyttaler terminalene erstattet av et Neutrik støpsel, denne kablen kobler man da på forsterkeren. Se side 10.
    http://www.sumikoaudio.net/rel/manua...ies-Manual.pdf
    Når en sub, f.eks. en XTZ, har almindelige høyttaler terminaler kan man da velge om man hellere vil tappe fra høyttalerne, kanskje det er er lettere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •