Dynavoice Definition DF-8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Definition DF-8

Hei

Har kjøpt meg leilighet og da er det på tide å sette seg litt inn i Hifi igjen og se hva markedet har å by på. Jeg har funnet at surround.no ser ut til å gi mye for pengene og jeg har sett meg ut en pakke jeg har lyst på.

Jeg lurer først og fremst på om noen har erfaringer med disse gulv høttalerne? Begynner med gulvhøyttalere og skal spe på med senter og bak etter hvert. Vil bli brukt på en veldig generell basis med gaming, musikk og film, altså all around høyttalere.

Dynavoice Definition DF-8 Natural Oak Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Vil bruke disse høyttalerne mest sannsynligvis med Onkyo 616 eller 709B.

Kan nevnes at jeg har sett på DALI LEKTOR 6 Høyttalere | Hi-Fi Klubben men budsjettet er ca. 10 000 - 12 000 inkl reciever og kabler. Mener dere at Dali er vesentlig bedre så er jeg villig til å betale de ekstra kronene for en bedre lydopplevelse.

Ønsker hovedsaklig at dere deler erfaringer hvis dere har DF-8, men tar gjerne i mot tips etc. i forhold til nytt hjemmekino anlegg..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

df 8.

hei.

jeg kjøpte disse høytalerene til jul da jeg skulle ha noe midlertidlig, tenkte at 5000 må dem uansett være verdt, å det var dem.

en knall høytaler til en billig penge hvertfall.

kan ikke tro at du får noe nytt som er bedre til 5k, men leiter du på brukten vil du jo få mere for pengene.

nå skal det sies at hos meg ble dem bare brukt til musikk på en hk 980.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen andre som har erfaring med dette DF-8 paret?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •