Super duper ultra hyper fattig manns budsjett - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Ingen av de der er aktive er de det? Ellers så kommer jo han til å trenge en forsterker av noe slag
    I og med at han ikke liker bass, så kan han jo kjøpe to slike og enda ha en 100 lapp til (5 Grandiosa på OBS nå).
    Har aldri hørt disse selv, antar det spiller litt bedre en en mobiltlf. men de er
    aktive og man kan koble hvor mange man vil i serie.

Music Angel. 199,-

Expert.no - / Telefoni og GPS/Mobil/Tilbehør/Høytaler/MUSIC ANGEL JHMD04E2BLACK HØYTTALER

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vennen din bor i Oslo området er det Loppemarked på Karlsrud skole neste helg. Jeg jobber selv på elektronikkavdelingen der. Vi får ofte in diverse av tandberg og kan nevne at vi har hatt in høytalere fra: Jamo, Bang og olufsen, Monitor audio og tandberg. Om du kommer får jeg sikkert snekra sammen et annlegg til 500 kroner. Du får også inkludert oppsett og egen lyttetest av høytalere og forsterker. Vi kommer til å ha med egen musikk og bruke dac slik at vi kan vise hva oppsettet yter. Du er velkommen innom den 22-23. september klokken 11:00-15:00.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    høyttaleren og forsterkeren du nevner selges vesentlig rimeligere i pakke:
    Dayton Audio T-Amp and B652 Speaker Bundle 300-650
    330kr med dagens kurs.

Stemmer det! Jeg trodde de hadde slutta med den comboen siden jeg ikke kunne finne den i det siste.

Noe som vet hvor mye Jet Carrier hadde tatt for de 2 tinga der?

B652 ht + T-Amp

De blir 413 kroner etter skatt regnet jeg ut. Denne kompisen min er ikke akkurat fattig, havner prisen på 627 kroner f.eks tvinger jeg han til å punge ut siste hundre lappen og noen små mynter.. Han får vel tåle å kun ha råd til nye bukser til 1199 denne måneden og ikke de "kule" som koster 1299,-

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 alternativer: Basert på vekten oppgitt av Partsexpress, vil sjøfrakt med Jetcarrier komme på 295kr. Da må det videresendes med posten, som er 170kr for denne pakken.

Flyfrakt med Jetcarrier kommer på 445kr siden pakken er mellom 5 og 7kg. Om shipping vekten er høyere enn hva som er oppgitt (at det er reell vekt på produktenen som står oppgitt) og pakken havner i vektklassen 7-10kg, så kommer frakten på 510kr.

Det står såvidt jeg kan se ingen plass at prisene inkluderer moms, så man kan sikkert legge til 25% på disse prisene også. Det vanlige er jo at man får lagt sammen prisen på gjenstanden, pluss prisen på frakt, og så legger de til 25% moms av totalsummen. Samt et ekspedisjonsgebyr for å gjøre utrekningen og legge ut mva til tollvesenet. Men dette gebyret ser det ut til at de ikke tar hos Jetcarrier. Blir nok uansett rundt 500kr+ i totalt fraktkostnad.

EDIT: Var litt rask der og antok at det da var free shipping innad i usa. Men det gjelder kun ved kjøp på 98 dollar eller mer, og denne pakken koster bare 58 dollar. Så du kan sikkert beregne en hundrelapp eller to i frakt i usa også, fra partsexpress til jetcarrier sin terminal. Og fant nå på jetcarrier at mva tilkommer på fraktprisene, så 295kr blir til 368, og 445 blir til 556 når mva er lagt til.

Regnestykket blir da ca slik om man regner 100kr i frakt i usa, og prisen du oppga ferdig momset på produktene (413kr):

Flyfrakt: 413 + 100 + 556 = 1069kr ferdig levert og momset
    Båtfrakt: 413 + 100 + 368 +170kr = 1051kr ferdig levert og momset.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det fins kupp der ute, greie forsterkere og ht til hundrelapper. I sommer kjøpte jeg en så å si strøken Nad 310 for 200,-. Loppemarked bør også sjekkes ut.

Men 500 er litt i minste laget, mye mer å finne om man går opp litt i pris. F.eks denne pakka til 1000,- syns jeg så interessant ut:
    NAD 302 forsterkar og Celestion 5 Mk2 med Celestion subwoofer

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sku vært arrangert et gruppekjøp på desse dayton høyttalerene. hvor mange får man i en container?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man får iallfall sendt 50 sett for 895kr (+mva) ved sjøfrakt, eller 27kr pr sett med andre ord

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo ingenting. såpass mange vil tilsi en del rabatter også, om de klarer å levere. avventer tråd

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    sku vært arrangert et gruppekjøp på desse dayton høyttalerene. hvor mange får man i en container?

Hahah så genialt

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte denne her om dagen, ganske så imponerende til prisen!
    Minirig

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •