Audiovector M3s info og pris?? Haster!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector M3s info og pris?? Haster!

Jeg vurderer å kjøpe et par eldre Audiovector M3s. Kan noen fortelle litt mer om denne høytaleren og hva man kan gi for et par av disse?

Jeg har fått en pris på 6500kr

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RCS
    Jeg vurderer å kjøpe et par eldre Audiovector M3s. Kan noen fortelle litt mer om denne høytaleren og hva man kan gi for et par av disse?

Jeg har fått en pris på 6500kr
    Snakker vi om M3, M3 Super eller M3 Signature? På basisutgaven har du i så fall fått noenlunde halv pris av ny, har sett disse til rundt 5000 på brukten men de har også blitt solgt fort.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Damnation
    Snakker vi om M3, M3 Super eller M3 Signature? På basisutgaven har du i så fall fått noenlunde halv pris av ny, har sett disse til rundt 5000 på brukten men de har også blitt solgt fort.
    M3 Super snakker vi om. De ble solgt for 11.000kr nye i slutten etter hva jeg finner ut av på nett. Er dette bra og ettertraktet enda?

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RCS
    M3 Super snakker vi om. De ble solgt for 11.000kr nye i slutten etter hva jeg finner ut av på nett. Er dette bra og ettertraktet enda?
    Så vidt jeg husker kostet de ca 17 tusen før det kom ny modell, vurderte disse for noen år siden. De vil uansett ha noen år på baken, men 6500 er vel helt greit pris om de ikke bærer preg av små barn, husdyr eller utagerende festing.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil sterkt anbefale deg å lytte til disse før du evt. kjøper. Jeg lyttet en del til denne modellen, men de falt aldri i smak. De er ikke like lette å like som f.eks PSB, SA, Monitor Audio. Regner med det er flere som har erfaringer å dele, mener å huske det var en del her inne som hadde de for en tid tilbake.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg sier det står mellom Audiovector M3 super og et par XTZ 99.36? Hvilke ville dere anbedale.

Får desverre ikke hørt på AV da det er langt borte. XTZ har jeg erfaring med da jeg har et par i kinoen nede :-). Skal ha disse i stua oppe og har hørt mye bra om AV, men spørs om de er bedre en XTZ alt i alt?

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt på noen av XTZ sine høyttalere, men å kjøpe høyttalere uten å lytte først er som regel en dårlig ide. Spesielt hvis du ikke har en anelse om hvordan de låter.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Har ikke hørt på noen av XTZ sine høyttalere, men å kjøpe høyttalere uten å lytte først er som regel en dårlig ide. Spesielt hvis du ikke har en anelse om hvordan de låter.
    Jeg er enig i dette. Man kan dra hjem høytalere til store summer man aldrig vil like. Jo dyrere jo særere også vil jeg tro når man kommer litt opp i pris...

Nei det må nok bli XTZ. Det kjenner jeg ihvertfall til :-)

RCS

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •