System Audio SA 1550

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

System Audio SA 1550

Jeg vurderer å kjøpe nevnte ht. I den forbindelse lurer jeg på hva som er riktig pris. Ht skal være strøken og kun spillt 20 timer siden ny. De har jo fått noen år på baken.

Mvh Maarten

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette fra noen du kjenner, slik at du vet de er spilt 20 timer ca?

Var vel disse som ble erstattet av de litt større SA Aura 60(?) Selv om de er mer lik jubileumsmodellen Aura 50 til rundt 8000kr ny hos Soundgarden. Ikke helt inne på SA, men 1750 (to modeller over) var ofte på salg til 8000kr.

Brukt er brukt. Ville forsøkt å få dem for rundt 4000-5000kr hvis du vet at de er så godt som helt nye. Kanskje mindre. De er jo også utgåtte modeller.

1750 ligger ute brukt, i Kirsebær, til 4000kr på torget

Har du fått høre på dem, slik at du vet at du liker dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Er dette fra noen du kjenner, slik at du vet de er spilt 20 timer ca?

Var vel disse som ble erstattet av de litt større SA Aura 60(?) Selv om de er mer lik jubileumsmodellen Aura 50 til rundt 8000kr ny hos Soundgarden. Ikke helt inne på SA, men 1750 (to modeller over) var ofte på salg til 8000kr.

Brukt er brukt. Ville forsøkt å få dem for rundt 4000-5000kr hvis du vet at de er så godt som helt nye. Kanskje mindre. De er jo også utgåtte modeller.

1750 ligger ute brukt, i Kirsebær, til 4000kr på torget

Har du fått høre på dem, slik at du vet at du liker dem?
    Hei, jeg kjenner ikke personen. Han gav ett estimat på hvor mye brukt de var, og kom da med 20 timer. Det han mener er at det er så godt som nye. Jeg har hørt ht for mange år tilbake på den lokale hifi butikken. Jeg likte godt ht da. Det er klart at jeg matcher ikke oppsettet som de hadde der for mange år siden, men håper på at det skal være tilnærmet samme lyden som jeg likte så godt den gangen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •