Forhandlere av Monitor Audio i Bergen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forhandlere av Monitor Audio i Bergen?

Hei.

Kunne tenke meg å fått hørt på noe Monitor Audio høyttalere i Silver serien, da jeg vil vurdere de opp mot noe fra System Audio, B&W samt Dali i omtrent samme prisklasse.
    Lurte derfor på om det er noen forhandlere av de i Bergen?

Og hva er evt. hovedforskjellen på dagens RX serie mot tidligere RS, om jeg skal vurdere noe brukt?

Synes det er lite på bruktmarkedet av disse nå for tiden, vet ikke om det skyldes at få har de, eller at ingen vil bytte de........

Nettulf

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nettulf
    Hei.

Kunne tenke meg å fått hørt på noe Monitor Audio høyttalere i Silver serien, da jeg vil vurdere de opp mot noe fra System Audio, B&W samt Dali i omtrent samme prisklasse.
    Lurte derfor på om det er noen forhandlere av de i Bergen?

Og hva er evt. hovedforskjellen på dagens RX serie mot tidligere RS, om jeg skal vurdere noe brukt?

Synes det er lite på bruktmarkedet av disse nå for tiden, vet ikke om det skyldes at få har de, eller at ingen vil bytte de........

Nettulf
    Det hender det dukker opp MA på brukten, men det er sjelden. Det selges en god del av de, men det er sikkert mest i området rundt forhandleren/importøren. Ta en telefon til Hifihuset og hør om de eventuelt har noen referansekunder i Bergen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •