Klipsch RF83 Demo i Stavanger !!!!!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer JL`Audio sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mye god info her =)

Kan jo si at jeg spiller musikk å ser film på bristepunktet hver gang =) og vertfall etter at jeg fikk effektene på plass så blir det aldri høyt nokk =) Dette med mye effekt gjør jo at ting blir MYE klarere enn før som resulterer i at lyden oppfattes lavere. Så liker jeg horn/kinolyden så tror at dette vil være den rette veien for meg.

Og som noen skrev her så tror jeg ikke RF83 er å finne i noen butikker lenger så det blir å kjøpe det på bruktmarked hvis det blir aktuelt. Å da ligger de jo på rundt 10000/11000 å da får du jo veldig mye for pengene etter min mening.

Men plass er ikke noe problem hos meg, vertfall ikke når jeg går igang med det nye kino prosjektet.

Ingen av dere som bor i stavanger området som har lyst å gi meg en "aha" opplevelse?? =)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei foreslår at du tar deg en titt på hifisentralen.no ser du liker og spille høyt og skal bruke høytalerne i hjemmekino men på sentralen har du personer med mye erfaring innen klipsch

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville aller sterkest vurdert RF7mkII i kinoen altså...

Hadde rf62mkII for en stund siden, og kontra mk1 så er det en utrolig forskjell i måten de henger sammen på i lydbildet! kanskje ikke så utrolig mye kontra 63/83, men kontra 82mk1 f. eks så flyter bare musikken ut! uanstrengt, selv på HØYE volum!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Jeg ville aller sterkest vurdert RF7mkII i kinoen altså...

Hadde rf62mkII for en stund siden, og kontra mk1 så er det en utrolig forskjell i måten de henger sammen på i lydbildet! kanskje ikke så utrolig mye kontra 63/83, men kontra 82mk1 f. eks så flyter bare musikken ut! uanstrengt, selv på HØYE volum!
    +1 etter min mening så er mkll langt bedre og for meg så må det være den nye serien eller Heritage serien.rf mkl kommer ikke tilbake i huset mitt ihvertfall med unntak av rf63. Men som sagt en smaksak!

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei foreslår at du tar deg en titt på hifisentralen.no ser du liker og spille høyt og skal bruke høytalerne i hjemmekino men på sentralen har du personer med mye erfaring innen klipsch
    Speller ikke høyt de kara der veit du.Mest opptatt av tweaking og rørbytte der i gården
    Til trådstarter; Prøv å få testa RF7 mkII.De er råe.RF63/83 må det da være noen som har så du får lytta til...Hva slags musikk hører du på forresten?

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch på McIntosh er som hånd i hanske, selv hadde jeg RF-7 på MC 501 blokker og det var meget rått.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •